Social media, engagement, crowdsourcing – 23 inspirujące przykłady marketingu opartego na społecznościach

Social media, engagement, crowdsourcing – 23 inspirujące przykłady marketingu opartego na społecznościach
Guru marketingu, Jack Trout, powiedział kiedyś, że w marketingu i w miłości wszystko jest dozwolone. Jego słowa nigdy nie były bardziej aktualne niż dziś – w realiach ekonomii kreatywnego Tłumu. McDonald's, Netflix, Unilever, LIDL, Ikea... to tylko kilka wielkich marek, które po mistrzowsku...
O autorze
0 min czytania 2016-03-21

…potrafią angażować internetowe społeczności, inspirując innych.

Crowdsourcing, co-creation, social media i engagement marketing to modne pojęcia, ale w połączeniu z przemyślaną strategią stają się czymś znacznie więcej. To perspektywa pozyskania wartościowych pomysłów, innowacji i wywołania pozytywnego szumu wokół marki. To także sposób na demokratyzację polityki CSR i dobroczynności w ogóle.

Angażowanie społeczności internetowych oraz tworzenie cyfrowych doświadczeń to nasza pasja. Postanowiliśmy podzielić się z Wami naszymi największymi inspiracjami. Kampaniami, które sprawiają, że chcemy robić to, co robimy. I zarażać tym miliony ludzi.

 Zapraszamy do lektury prezentacji!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj