Motywem przewodnim komunikacji Centrum Handlowego Sarni Stok w social mediach jest real time marketing, pozwalający z jednej strony na niesztampowe odwołanie się do oferty, a z drugiej na dostarczanie wartościowych treści odbiorcom. Łączenie oferty różnych marek dostępnych na terenie centrum w jednym poście, odwoływanie się do trendów z wybiegów, wydarzeń ze świata oraz znanych nazwisk – twarzy kampanii, bohaterów premier filmowych lub autorów popularnych książek, to główne elementy nowej komunikacji centrum.
Facebook Sarniego Stoku służy głównie informowaniu klientów o aktualnościach, m.in. promocjach, wydarzeniach odbywających się na terenie obiektu oraz nowych otwarciach. Instagram to z kolei lifestylowa strona marek, backstage kampanii i pokazanie możliwości spędzenia wolnego czasu na terenie centrum, a YouTube prezentuje głównie relacje z wydarzeń.
Zobacz również
Wykorzystując rosnącą popularność form video, na Facebooku oraz Instagramie publikowane są krótkie filmy w formie gifów, prezentujące zdjęcia produktowe wielu marek. Łączy je hasło smart shopping, podkreślające największe atuty zakupów w Sarnim Stoku – dobrą komunikację z centrum miasta, maksymalnie wykorzystaną przestrzeń, salony marek niedostępne w konkurencyjnych obiektach na terenie Bielska oraz ułatwienie rodzinom zakupów z dziećmi. Szczególną uwagę w komunikacji centrum poświęca się także Karcie Podarunkowej, jako idealny prezent umożliwiający zakupy w kilkudziesięciu sklepach i punktach usługowych oraz szerokiej ofercie Info Punktu, w którym m.in. zakupić można bilety na koncerty lub festiwale w całej Polsce czy nadać paczkę kurierską.
Za komunikację CH Sarni Stok w social mediach odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell