Social MIX – nowe narzędzie marketingu sensorycznego od MOOD Polska

Firma MOOD specjalizująca się w experience design, wprowadziła do swojej oferty na polskim rynku innowacyjne narzędzie marketingu sensorycznego. Autorskie rozwiązanie o nazwie Social MIX, pozwoli klientom realnie wpływać na repertuar muzyczny grany w punkach handlowych i usługowych.
O autorze
2 min czytania 2017-08-08

Za pomocą smartfonu czy tabletu, będą mogli głosować na utwory, które będą następnie dodawane do repertuaru w danej lokalizacji.

Nowe narzędzie oferowane przez MOOD Polska, pozwala na nowoczesną interakcję miedzy klientami a marką, która skorzysta z rozwiązania Social MIX. Goście sklepów, restauracji, galerii handlowych, punktów usługowych, etc. będę mogli wybierać utwory, które chcieliby najbardziej usłyszeć podczas swojej wizyty w danej lokalizacji. W ten sposób będzie powstawać oddzielna playlista dla każdej marki, a utwory które zdobędą najwięcej głosów, będą przesuwały się na początek listy odtwarzania.

– Social Mix został zaprojektowany, aby płynnie współpracować z naszym dotychczasowym narzędziem Mood Mix Pro – wiodącym w branży rozwiązaniem muzycznym. Klienci otrzymują stronę społecznościową Social Mix, która dostępna jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych klientów odwiedzających lokale danej marki. Każda lokalizacja Social Mix zostanie dodana do naszej mobilnej Mapy, dzięki czemu klienci w łatwy sposób będą mogli zidentyfikować, które miejsca korzystają z usługi – mówi Aleksandra Potrykus–Wincza, Country Manager Poland & Baltics w MOOD.

Aby brać udział w tworzeniu repertuaru muzycznego dla danej lokalizacji handlowej lub usługowej, klienci nie muszą się logować, instalować żadnej aplikacji czy też płacić za możliwość wpływania na playlistę. Każdy klient może zagłosować na wybraną przez siebie piosenkę z pośród 20 wyświetlanych utworów będących częścią playlisty sklepu raz w ciągu godziny. Piosenka mająca najwięcej głosów, będzie odtwarzana wtedy jako pierwsza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– In Store Experience Design do którego zaliczamy nowe narzędzie Social MIX, jest synergią wszystkich aspektów tworzenia doznań klientów, w której każdy z elementów w przemyślany sposób wpływa na zaprezentowanie wyjątkowej osobowości marki i wzbogaca jej strategie marketingowe w punkcie sprzedaży. W MOOD wierzymy w moc projektowania rozwiązań audio-wideo oraz kompleksowe i konsekwentne podejście do zarządzania doznaniami klientów, bo rozumiemy, że całokształt tzw. „in store experience” jest ważniejszy, niż jego poszczególne części. Social MIX jest zatem idealnym dopełnieniem naszych dotychczasowych usług z zakresu audiomarketingu – dodaje Aleksandra Potrykus-Wincza.

Dzięki innowacyjnym narzędziom Social Mobile, można również tworzyć dodatkowe kanały komunikacji. Dzięki temu właściciele punktów handlowo-usługowych mogą w prosty sposób kontaktować się ze swoimi Klientami, pozyskiwać nowych, zachęcać do większej aktywności i interakcji z marką oraz sprawić, by byli bardziej lojalni i odwiedzali sklep lub lokal częściej. Użytkownicy rozwiązań mobilnych od MOOD mogą np. w ramach systemów wysyłać kreatywne mailingi z komunikacją oferty promocyjnej, programu lojalnościowego czy konkursu. Takie formy komunikacji to skuteczny sposób na budowanie relacji z klientami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się