Social Tigers przejmuje social media marki Krupnik

Krupnik, jedna z najbardziej znanych marek alkoholowych w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją digital Social Tigers.
O autorze
0 min czytania 2020-05-19

W ramach umowy agencja Social Tigers będzie odpowiadała za prowadzenie działań content marketingowych i reklamowych na Facebooku i Instagramie marki Krupnik.

– Parafrazując claim naszego nowego Klienta, cieszymy się że Krupnik postawił na Social Tigers w tak ważnym dla marki roku. Krupnik idzie z duchem czasu, a silne social media są nieodłącznym elementem budowania działań wizerunkowych marki. Połączenie siły niedźwiedzia – odświeżonego logo Krupnika – z tygrysią zwinnością poruszania się w digitalowej dżungli, to naszym zdaniem przepis na sukces – mówi Franciszek Georgiew, CEO Social Tigers.

Umowa współpracy została podpisana w maju, a pełna obsługa profili social media marki ruszy z początkiem czerwca. Za działania po stronie agencji Social Tigers odpowiada Dorota Woźniczka z zespołem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj