Aplikacja uruchomiona została na fanpage’ach AVON na Facebooku aż w 13 krajach. W Polsce akcja wystartuje 25 lipca br. Przez pierwsze 10 dni skorzystało z niej łącznie ponad 63 tys. użytkowników.
Aplikacja „AVON – Secret Thing” dostępna będzie łącznie na 14 rynkach – w Bułgarii, Macedonii, Serbii, Chorwacji, Albanii, Finlandii, Rumunii, Czarnogórze, Mołdawii, Estonii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie. 25 lipca zostanie uruchomiona również w Polsce.
Zobacz również
W ramach kampanii wprowadzającej tusz do rzęs Mega Effects by AVON agencja Socializer przygotowała koncepcję aplikacji na Facebooka i wdrożyła ją na poszczególnych rynkach. Zajmuje się również bieżącą obsługą kampanii.
Celem aplikacji „Avon – Secret Thing” jest nie tylko promocja nowego tuszu do rzęs Mega Effects by AVON, ale także zaznajomienie konsumentów z nietypowym i charakterystycznym kształtem tego nowego tuszu do rzęs. W ramach aplikacji użytkownik ma za zadanie odnalezienie tuszu wśród innych przedmiotów schowanych w torebce. W torebce znajdują się przedmioty codziennego użytku takie, jak lusterko czy szczotka. Użytkownik natknie się również na rzeczy, które przypominają kształtem tusz, czyli np. pendrive, marker, odtwarzacz mp3. Aby zakończyć zadanie, osoba biorąca udział w konkursie musi włożyć tusz z powrotem do torebki.
Na większości rynków aplikacja dostępna jest przez 21 dni. Każdego dnia określona liczba użytkowników wygrywa promowany tusz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dotychczasowe efekty kampanii są bardzo pozytywne – w przeciągu pierwszych 10 dni od uruchomienia z skorzystało z niej łącznie ponad 63 tysięcy użytkowników.
Za projekt po stronie klienta odpowiada Dorota Kulbaka, digital activation specialist, a z ramienia agencji Socializer Anna Zielińska, new business director, Maciej Dutkowski, senior creative manager oraz Tomasz Milewski, account manager.