Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę marek Flora Original oraz Flora ProActiv w internecie, w tym zbudowanie społeczności marki Flora na Facebooku. Do kluczowych zadań agencji należeć będzie zarządzanie fanpage marki na Facebooku oraz serwisem internetowym klienta www.flora.pl.
Flora to margaryna zalecana osobom dbającym o dietę zdrową dla serca. Wszystkie działania agencji skupią się wokół zdrowego trybu życia i dbania o serce oraz prawidłowy poziom cholesterolu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Oprócz dotarcia do użytkowników Facebooka, Socializer przygotował również szereg działań ePR, które pomogą zwiększyć zasięg kampanii. Umowa z marką należącą do Unilever Polska została podpisana do końca roku. Klient pozyskany został w drodze przetargu. Po stronie agencji za projekt odpowiedzialni będą: account manager Tomasz Milewski, new business director Anna Zielińska oraz creative strategy manager Maciej Dutkowki.
– Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Socializer ze względu na kompleksowość przedstawionej w przetargu strategii i wszechstronność działań, jakie ofertuje agencja w ramach jej realizacji. Wierzymy, że doświadczenie i profesjonalizm agencji pozwolą marce rozwinąć skrzydła w internecie. – mówi Małgorzata Trubilin, brand manager w Unilever Polska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]