Socializer dla Flora

Marka z portfolio Unilever Polska została nowym klientem Socializer. Agencja wygrała przetarg na obsługę działań online, z naciskiem na media społecznościowe.
O autorze
1 min czytania 2013-07-02

Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę marek Flora Original oraz Flora ProActiv w internecie, w tym zbudowanie społeczności marki Flora na Facebooku. Do kluczowych zadań agencji należeć będzie zarządzanie fanpage marki na Facebooku oraz serwisem internetowym klienta www.flora.pl.

Flora to margaryna zalecana osobom dbającym o dietę zdrową dla serca. Wszystkie działania agencji skupią się wokół zdrowego trybu życia i dbania o serce oraz prawidłowy poziom cholesterolu.

Oprócz dotarcia do użytkowników Facebooka, Socializer przygotował również szereg działań ePR, które pomogą zwiększyć zasięg kampanii. Umowa z marką należącą do Unilever Polska została podpisana do końca roku. Klient pozyskany został w drodze przetargu. Po stronie agencji za projekt odpowiedzialni będą: account manager Tomasz Milewski, new business director Anna Zielińska oraz creative strategy manager Maciej Dutkowki.

– Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Socializer ze względu na kompleksowość przedstawionej w przetargu strategii i wszechstronność działań, jakie ofertuje agencja w ramach jej realizacji. Wierzymy, że doświadczenie i profesjonalizm agencji pozwolą marce rozwinąć skrzydła w internecie. – mówi Małgorzata Trubilin, brand manager w Unilever Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj