Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Socializer S.A.: ekspansja zagraniczna, nowa marka SocialFormance i wyniki za IV kwartał 2012 roku

Działająca w branży social media spółka Socializer S.A. opublikowała jednostkowy i skonsolidowany raport kwartalny z wyników finansowych za IV kwartał 2012 roku. W br. spółka planuje ekspansję zagraniczną oraz uruchomienie marki SocialFormance.
O autorze
1 min czytania 2013-02-12

Za cztery kwartały 2012 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Socializer wyniosły 10 mln zł, a zysk netto ponad 2,1 mln zł. W stosunku do wyników jednostkowych Socializer S.A. za rok 2011 przychody wzrosły o ponad 6,7 mln zł (209%), zaś wynik netto o ponad 1,3 mln zł (162%). Rentowność ze sprzedaży przekroczyła 21%.

Tylko w czwartym kwartale 2012 roku przychody netto ze sprzedaży grupy w ujęciu skonsolidowanym (dane konsolidowane od 1 listopada 2012 roku) wyniosły ponad 4,8 mln zł. Spółka wypracowała skonsolidowany zysk netto na poziomie ponad 1,2 mln zł.

Na wyniki finansowe za cztery kwartały 2012 roku wpłynęła aktywna działalność spółki Socializer S.A. w zakresie budowy i rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer, a także pozyskiwania nowych klientów. Przejęcie na przestrzeni 2012 roku spółek M2.0 Sp. z o.o. (pod którą działa marka Lubię To) oraz 10K Sp. z o.o. (operatora marki Brandkarma) zaowocowało powstaniem holdingu, w którego strukturze każda ze spółek działających w tym samym obszarze biznesowym realizuje inną strategię i posiada inne portfolio klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2013 roku Socializer S.A. planuje kontynuować wzrost. Strategiczne zadania, jakie agencja postawiła sobie na ten rok, to automatyzacja procesów wewnętrznych firmy, a także skoncentrowanie się na długofalowej współpracy z dotychczasowymi klientami. Spółka będzie nadal kontynuować realizację strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Socializer.

– Mamy ambitne plany w związku z ekspansją spółki 10K na rynki zagraniczne. W ramach jej działalności uruchamiamy właśnie nową markę o nazwie SocialFormance, która oferować będzie usługi optymalizacji kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i mechanizmów analitycznych – mówi Łukasz Misiukanis, prezes spółki Socializer S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się