Socializer śledzi trendy razem z Gattą i blogerkami – case study

Agencja social media Socializer przygotowała dla marki Gatta na Facebooku aplikację konkursową, do której zaproszone zostały popularne blogerki modowe. Akcja była częścią kampanii „Fashion Now”, w której promowana jest jesienno-zimowa kolekcja Gatta Bodywear.
O autorze
1 min czytania 2012-11-15

Do udziału w konkursie „Śledź trendy razem z Gattą” zaproszonych zostało 8 blogerek, które brały udział w pojedynku na stylizacje. Otrzymały one bony, za które kupowały ubrania w sklepie online Gatta a następnie wykorzystały je do stworzenia wyjątkowej stylizacji.

Blogerki w pierwszym etapie zabawy zostały dobrane w pary. Po tygodniu ta, która w danej parze otrzymała więcej głosów publiczności przechodziła do półfinału. Do finału przeszły Magda z quintessenceofbeauty.blogspot.com/ oraz Marita z deynn.blogspot.com/

Każda osoba, która oddawała głosy na wybraną blogerkę miała szansę wygrać torbę z produktami marki Gatta Bodywear, które posłużyły blogerkom do przygotowania stylizacji.

Cała akcja była wspierana reklamami w modelu CPC, targetowanymi do kobiet w wieku 18-36. Zachęcały one do oddania głosu na ulubioną blogerkę biorącą udział w pojedynku. 4,469 kliknięć w reklamę dało 3,555 polubień Strony (80% osób, które kliknęły na reklamę polubiło Stronę!). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu 3 tygodni konkursu liczba fanów Gatta wzrosła o 137% (z 7,300 do 17,300 osób) a Internauci oddali łącznie 11.002 głosy (1 etap – 5012 głosów, 2 etap – 2496 głosów, 3 etap – 3494 głosów).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs wygrała blogerka Marita, która w nagrodę otrzyma możliwość udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz voucher na zakupy w sklepie Gatta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się