…inspirowanych pop kulturą i modą ze światowych wybiegów.
Szczęśliwe dzieciństwo to według projektantów COOL CLUB przede wszystkim beztroska zabawa w gronie przyjaciół i bycie w ciągłym ruchu, dlatego wiosenno-letnia kolekcja pełna jest kolorów i radosnych motywów. Na ubrankach dla dziewczynek zaroi się tej wiosny od pełnych uroku, cukierkowych grafik, natomiast wśród wzorów dla chłopców dominować będą duże emblematy i loga z kreskówek. Nowa kolekcja odzieży, obuwia i akcesoriów dla dzieci dostępna jest w sklepach SMYK na terenie całej Polski.
Zobacz również
– Wszystkie ubrania, obuwie i dodatki linii SOFT POP są dziełem naszych projektantów, którzy stale śledzą najnowsze trendy w światowej modzie. – mówi Magdalena Dąbska, Dyrektor Marketingu i PR, Członek Zarządu sieci SMYK. Nowa kolekcja tworzona była zarówno z myślą o dzieciach, zawsze pełnych energii i w nieustannym ruchu, jak i ich rodzicach, dla których tak ważny jest komfort i dobre samopoczucie ich pociech. Myślę, że ten zamysł udało nam się dobrze zobrazować w naszym najnowszym spocie. Pierwsza kampania telewizyjna COOL CLUB, zrealizowana jesienią ubiegłego roku, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że tak będzie i tym razem!
Spoty reklamowe wyświetlane są od 27 lutego br. na antenach ogólnopolskich stacji TV, najlepiej dobranych do grupy docelowej, a także w kanałach dedykowanych dzieciom, takich jak: Cartoon Network, Mini Mini, itp.
Działania komunikacyjne związane z promocją linii SOFT POP prowadzone będą także w kanałach social media – zarówno na YouTube pod adresem jak i na fanpage’u marki SMYK na Facebooku , a także w salonach sieci na terenie całego kraju.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media. Działania PRowe marki SMYK i COOL CLUB wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.
Słuchaj podcastu NowyMarketing