Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji to nowe stanowisko w strukturach Sokołów S.A., a jego utworzenie jest naturalną konsekwencją rozwoju i poszerzania działań firmy w tych obszarach.
Do zadań Aleksandry Chalimoniuk należy przede wszystkim planowanie i rozwijanie strategii komunikowania się firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku, zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym. Aleksandra Chalimoniuk pełni też funkcję Rzecznika Prasowego Spółki. W zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej współpracuje z Biurem Marketingu i Biurem HR. Ważnym obszarem działań Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji jest opracowywanie koncepcji, prowadzenie i rozwój kampanii CSR.
Zobacz również
Sokołów S.A. jest firmą, która czynnie angażuje się w wiele akcji przynoszących społeczne korzyści – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji. – Nieustannie rozwijamy działalność sokołowskiej Akademii Smaku, której celem jest promocja zdrowego trybu życia, poprzez propagowanie sztuki kulinarnej zgodnej z najnowszymi trendami żywieniowymi. Działamy również aktywnie między innymi w tematyce profilaktyki cukrzycy oraz diety dla diabetyków. Działaniami edukacyjnymi i promującymi zdrowy tryb życia obejmujemy także naszych pracowników.
Aleksandra Chalimoniuk pracuje w firmie Sokołów S.A. od listopada 2013 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Grupą TVN. Pracowała jako reporter w magazynach „Prosto z Polski”, „Polska i Świat”, „Czarno na białym”, była wydawcą programu Loża Prasowa w TVN 24. W Dzień Dobry TVN była współautorką cyklu „Sportowcy na emeryturze” oraz autorką cyklu „To cud, ze żyję”. Jest laureatką nagrody Kryształowe pióro oraz wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej.
Aleksandra Chalimoniuk skończyła Wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest moderatorem Design Thinking oraz w trakcie studiów Zarządzanie Innowacja – Design Managment na SWPS.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing