Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej i elastycznej formy w ciągu 3 miesięcy w szkoleniu wzięło udział 120 osób.
W trosce o rozwój pracowników, firma Sokołów zdecydowała się udostępnić platformę szkoleniową Skillveo. Począwszy od 1 czerwca aż do 30 września pracownicy mieli możliwość wzięcia udziału w dowolnie wybranych przez siebie kursach on-line. Szkolenia spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Największym zainteresowaniem cieszyły się kursy z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania, obsługi pakietu office.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że taka forma szkoleń spodobała się pracownikom. Jest to szczególnie wygodne w przypadku pracowników terenowych. Wyniki po pierwszym kwartale pokazują, że jest wśród nas wiele osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje na różnych płaszczyznach. Teraz nabytą wiedzę trzeba wdrożyć w praktykę codziennych obowiązków zawodowych, tak aby przynosiła wymierne rezultaty w postaci nowych umiejętności oraz usprawnień w pracy – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor Spółki ds. Human Resources.
Szkolenia on-line to doskonała możliwość samokształcenia w elastyczny sposób dopasowany do potrzeb i czasu.
– Każdy sposób przekazywania wiedzy ma swoje plusy i minusy. Dzięki formie on-line to ja decydowałam, kiedy i gdzie odbywam dany kurs. Plusem szkoleń stacjonarnych jest możliwość dopytania czy przećwiczenia pewnych zagadnień. Z drugiej strony, takie szkolenia często bywają czasochłonne i męczące – zaznacza Dorota Grudzińska, Referent ds. księgowości, która zaliczyła 18 h szkoleń.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Bardzo spodobało mi się, że w szkoleniach było mnóstwo praktycznych przykładów, a także miałam możliwość sprawdzenia zdobytej wiedzy w ćwiczeniach. Możliwość dostosowania omawianych tematów i tempa prowadzenia kursów pozwalało na skupienie się i powtórzenie bardziej wymagających zagadnień – zaznacza Agnieszka Moczulska, Pracownik Biura Sprzedaży Tradycyjnej, która poświęciła rekordowe 40 h na odbycie kursów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łącznie pracownicy Sokołowa poświęcili na szkolenia prawie 700 godzin. W następnych miesiącach z platformy skorzystają kolejne grupy pracowników Sokołowa.