TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sokołów wspiera rozwój pracowników

Ponad 80 ukończonych kursów i prawie 700 godzin poświęconych na zdobywanie nowych, zawodowych kwalifikacji – oto wyniki pracowników Sokołowa, którzy skorzystali z platformy szkoleniowej Skillveo.
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej i elastycznej formy w ciągu 3 miesięcy w szkoleniu wzięło udział 120 osób.

W trosce o rozwój pracowników, firma Sokołów zdecydowała się udostępnić platformę szkoleniową Skillveo. Począwszy od 1 czerwca aż do 30 września pracownicy mieli możliwość wzięcia udziału w dowolnie wybranych przez siebie kursach on-line. Szkolenia spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Największym zainteresowaniem cieszyły się kursy z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania, obsługi pakietu office.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że taka forma szkoleń spodobała się pracownikom. Jest to szczególnie wygodne w przypadku pracowników terenowych. Wyniki po pierwszym kwartale pokazują, że jest wśród nas wiele osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje na różnych płaszczyznach. Teraz nabytą wiedzę trzeba wdrożyć w praktykę codziennych obowiązków zawodowych, tak aby przynosiła wymierne rezultaty w postaci nowych umiejętności oraz usprawnień w pracy – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor Spółki ds. Human Resources.

Szkolenia on-line to doskonała możliwość samokształcenia w elastyczny sposób dopasowany do potrzeb i czasu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy sposób przekazywania wiedzy ma swoje plusy i minusy. Dzięki formie on-line to ja decydowałam, kiedy i gdzie odbywam dany kurs. Plusem szkoleń stacjonarnych jest możliwość dopytania czy przećwiczenia pewnych zagadnień. Z drugiej strony, takie szkolenia często bywają czasochłonne i męczące – zaznacza Dorota Grudzińska, Referent ds. księgowości, która zaliczyła 18 h szkoleń.

Bardzo spodobało mi się, że w szkoleniach było mnóstwo praktycznych przykładów, a także miałam możliwość sprawdzenia zdobytej wiedzy w ćwiczeniach. Możliwość dostosowania omawianych tematów i tempa prowadzenia kursów pozwalało na skupienie się i powtórzenie bardziej wymagających zagadnień – zaznacza Agnieszka Moczulska, Pracownik Biura Sprzedaży Tradycyjnej, która poświęciła rekordowe 40 h na odbycie kursów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łącznie pracownicy Sokołowa poświęcili na szkolenia prawie 700 godzin. W następnych miesiącach z platformy skorzystają kolejne grupy pracowników Sokołowa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się