Solidna dawka taniej energii od Orange w kampanii agencji Publicis

Klienci Orange korzystający z usług domowych lub mobilnych mają możliwość obniżenia kosztów zużywanej energii poprzez zmianę dostawcy na Orange Energia. Mogą przy tym liczyć m.in. na gwarantowaną konkurencyjną stawkę, brak opłat aktywacyjnych i rozliczenie za rzeczywiste zużycie.
O autorze
1 min czytania 2015-09-09

O zaletach korzystania z Orange Energia informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis. W ramach popularnego formatu kreatywnego z udziałem Rodzinki.pl do korzystania z nowej usługi zachęca Natalia Boska. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, internecie i radiu.

„Zdecydowaliśmy się przedstawić ofertę, angażując Natalię Boską, która zużywa najwięcej energii przy codziennych obowiązkach. Jednak dzięki Orange nie musi się bać o wysokość swoich rachunków” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje spotu. Pierwsza w z nich będzie emitowana w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Druga jest przeznaczona do emisji w popularnych serwisach internetowych. W przypadku radia kampania będzie prowadzona na falach RMF, Radia Zet oraz rozgłośni należących do sieci Drapacz Chmur.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Magdalena Korzyńska (Senior Copywriter), Anna Bińczyk (Senior Art Director), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ania Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Badi Badi. Realizację dźwięku powierzono firmie Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative. Reżyserię spotów powierzono Michałowi Gaździe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj