Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy „Like a Lord”.
Jak wieść niesie, Lord Somersby jest ojcem wielu niesamowitych wynalazków – jednak najbardziej znanym z nich jest napój piwny o smaku jabłkowym, nazwany jego imieniem. Dlatego sam Lord przenosi uczestników kampanii i ich znajomych do świata beztroskiej zabawy. „To ja, Lord organizuję tę zacną zabawę, posyłam złocisty jabłkowy trunek, który kosztujecie, drodzy Ambasadorowie, ponieważ wybrałem Was i mianowałem członkami mojego dworu. A przyjaciółmi moimi są już różni znamienici ludzie, od Kleopatry począwszy.”
Zobacz również
– Nasza koncepcja komunikacji marki została zbudowana wokół hasła „Stay Open-Minded”, z aktywnym udziałem głównego bohatera. Lord Somersby jest postacią barwną i nieprzewidywalną. Wprowadza miłośników piwnego trunku w swój nietuzinkowy, zwariowany świat. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niekonwencjonalnych metod komunikacji i promocji wśród konsumentów, realizując kampanię rekomendacji” – mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Somersby. – Ponadto fani Somersby są niezwykle aktywni w sieci, a kampania pozwala nam zintensyfikować komunikację konsumentów w Internecie, łącząc to z możliwością testowania trunku w świecie realnym, z udziałem wyselekcjonowanej grupy konsumentów ze społeczności Streetcom. To wyjątkowe połączenie, godne jabłkowego trunku Lorda, który podbija serca smakoszy – dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager Premium International Brands.
Lord mówi do swoich Ambasadorów: „Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż to, gdy osoby przystępujące do mojego dworu zaczynają być najznakomitszymi rzecznikami marki Somersby. Dzielenie się i rekomendowanie Somersby to zadanie, które cieszy moich wybrańców i ich przyjaciół. Jakem Lord, co wymyślił taniec i zabawę, najaktywniejszych z Was zaproszę na wspaniałą „Party Like a Lord”. Złocisty napój ze świeżych jabłek niejednego skusił i jest moim największym powodem do dumy”.
Ambasadorzy marki są wyjątkowo aktywni zarówno na spotkaniach towarzyskich, jak i w sieci. Dlatego lubią fanpage „Party Like a Lord” na Facebooku, angażują w działania swoich znajomych i biorą udział we wszystkich aktywnościach, do których zaprasza ich Lord Somersby. Dzięki Lordowi i jego pomysłowości, w kampanii maksymalnie wykorzystany jest potencjał product seeding, jak i rekomendacji online, w których specjalizuje się agencja Streetcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing