Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Somersby Piña Colada w reklamie telewizyjnej

Nowy spot TV marki Somersby przedstawia tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada. Somersby zaprasza do swojego pełnego optymizmu ogrodu, w którym pojawiła się egzotyczna palma.
O autorze
0 min czytania 2021-04-27

Somersby Piña Colada ma wyjątkowo orzeźwiający smak, a najlepiej smakuje podany z kostkami lodu.

Spot jest emitowany w głównych ogólnopolskich kanałach TV oraz w kanałach tematycznych. 15-sekundową reklamę wyreżyserował Michał Sabliński i wyprodukował OTO Film. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.

Równocześnie dla Somersby Piña Colada prowadzone są kampanie VOD i banerowa w internecie, budujące świadomość nowego wariantu marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj