Somersby Strawberry & Lime 0,0% to połączenie smaku piwa, słodkiej truskawki i orzeźwiającej limonki. Najlepiej smakuje schłodzony, podany z kostkami lodu. Szata graficzna opakowania nawiązuje do kolorów truskawki i limonki oraz wykorzystuje kod piw bezalkoholowych, czyli kolor niebieski z wyraźną informacją 0,0% alkoholu.
Somersby Strawberry & Lime 0,0% to trzeci bezalkoholowy wariant w portfolio marki obok Somersby Pear 0,0% i Somersby Wild Berries 0,0%. Cieszymy się, że warianty bezalkoholowe Somersby rosną dynamicznie. Ich udział wartościowy w kategorii piwa w Polsce wzrósł o 0,32 punkta procentowego w 2020 roku. Mamy nadzieję, że tegoroczna propozycja również zyska swoich fanów – mówi Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager.
Zobacz również
Nowy smak jest dostępny w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l oraz w puszkach 0,5 l w 4-packu. Znajdują się w lodówkach z piwem oraz lodówkach Strefy Orzeźwienia obok innych wariantów piw bezalkoholowych i smakowych z oferty Carlsberg Polska. Wprowadzeniu towarzyszą materiały POS oraz działania w mediach społecznościowych.
Już od kilku lat Polacy konsumują mniej alkoholu pod postacią piwa, m.in. dzięki rosnącemu zainteresowaniu piwami bezalkoholowych, jak również spadkowi konsumpcji lagerów i piw mocnych. W 2020 roku, mimo pandemii, piwa z tego segmentu kolejny raz zanotowały wzrost popularności i przekroczyły wartość 1 miliarda złotych. Rok 2020 zamknął się udziałem wartościowym segmentu piw 0% w kategorii piwa na poziomie 5,7 proc., w porównaniu do 4,7 proc. w 2019 roku. Największe wzrosty wolumentonowe odnotowały bezalkoholowe smakowe lagery (+34proc) i bezalkoholowe lagery (+13).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]