Z okazji 50 lat firmy w kraju, australijski oddział McDonald’s przygotował dla swoich klientów ciekawą atrakcję – chodzi o specjalnie zaprojektowany „McDualSense”, który jest limitowaną wersją kontrolera do PS5. Gadżet miał trafić do osób, które wygrają w specjalnym konkursie zorganizowanym przez sieć fast food. Prawdopodobnie wszystko poszłoby zgodnie z planem, gdyby nie interwencja Sony – firma nie zgodziła się na wypuszczenie sygnowanej wersji pada.
Zobacz również
Samo Sony nie wyraziło opinii na ten temat, ale McDonald’s Australia wydało oświadczenie, w którym wyjaśnia, że projekt był wewnętrzną koncepcją i pozostał tylko w fazie planowania.
– Sony PlayStation nie udzieliło zgody na użycie swojego kontrolera w akcji promocyjnej związanej z wydarzeniem Stream Week. Przepraszamy za niedogodności. Tydzień streamów został przełożony, a kontrolery Sony nie trafią do puli rozdawanych przedmiotów. – czytamy w oświadczeniu australijskiego oddziału McDonald’s (publikowany w serwisie ThePlayStationBrahs).
Mimo, że do konkursu nie trafią sygnowane kontrolery, wciąż będzie można wygrać inne urodzinowe nagrody, czyli 50 bluz lub 50 subskrypcji wybranych streamerów.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji premiery swojej najnowszej konsoli marka Sony zainicjowała niekonwencjonalną akcję w londyńskiej przestrzeni miejskiej – w jej ramach charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do londyńskiego metra zostały przemienione w ikony PlayStation.