Sony blokuje premierę kontrolera McDualSense, który powstał bez pozwolenia producenta konsoli

Sony blokuje premierę kontrolera McDualSense, który powstał bez pozwolenia producenta konsoli
Limitowana wersja kontrolerów z logo McDonald's miała być niebywałą gratką dla fanów gier – gadżety miały trafić do 50 szczęśliwców wyłonionych w konkursie. Niestety producent konsoli nie udzielił zgody na wypuszczenie produktu.
O autorze
1 min czytania 2021-08-03

Z okazji 50 lat firmy w kraju, australijski oddział McDonald’s przygotował dla swoich klientów ciekawą atrakcję – chodzi o specjalnie zaprojektowany „McDualSense”, który jest limitowaną wersją kontrolera do PS5. Gadżet miał trafić do osób, które wygrają w specjalnym konkursie zorganizowanym przez sieć fast food. Prawdopodobnie wszystko poszłoby zgodnie z planem, gdyby nie interwencja Sony – firma nie zgodziła się na wypuszczenie sygnowanej wersji pada.

Samo Sony nie wyraziło opinii na ten temat, ale McDonald’s Australia wydało oświadczenie, w którym wyjaśnia, że projekt był wewnętrzną koncepcją i pozostał tylko w fazie planowania.

– Sony PlayStation nie udzieliło zgody na użycie swojego kontrolera w akcji promocyjnej związanej z wydarzeniem Stream Week. Przepraszamy za niedogodności. Tydzień streamów został przełożony, a kontrolery Sony nie trafią do puli rozdawanych przedmiotów. – czytamy w oświadczeniu australijskiego oddziału McDonald’s (publikowany w serwisie ThePlayStationBrahs).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo, że do konkursu nie trafią sygnowane kontrolery, wciąż będzie można wygrać inne urodzinowe nagrody, czyli 50 bluz lub 50 subskrypcji wybranych streamerów.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji premiery swojej najnowszej konsoli marka Sony zainicjowała niekonwencjonalną akcję w londyńskiej przestrzeni miejskiej – w jej ramach charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do londyńskiego metra zostały przemienione w ikony PlayStation.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się