Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Sony blokuje premierę kontrolera McDualSense, który powstał bez pozwolenia producenta konsoli

Sony blokuje premierę kontrolera McDualSense, który powstał bez pozwolenia producenta konsoli
Limitowana wersja kontrolerów z logo McDonald's miała być niebywałą gratką dla fanów gier – gadżety miały trafić do 50 szczęśliwców wyłonionych w konkursie. Niestety producent konsoli nie udzielił zgody na wypuszczenie produktu.
O autorze
1 min czytania 2021-08-03

Z okazji 50 lat firmy w kraju, australijski oddział McDonald’s przygotował dla swoich klientów ciekawą atrakcję – chodzi o specjalnie zaprojektowany „McDualSense”, który jest limitowaną wersją kontrolera do PS5. Gadżet miał trafić do osób, które wygrają w specjalnym konkursie zorganizowanym przez sieć fast food. Prawdopodobnie wszystko poszłoby zgodnie z planem, gdyby nie interwencja Sony – firma nie zgodziła się na wypuszczenie sygnowanej wersji pada.

Samo Sony nie wyraziło opinii na ten temat, ale McDonald’s Australia wydało oświadczenie, w którym wyjaśnia, że projekt był wewnętrzną koncepcją i pozostał tylko w fazie planowania.

– Sony PlayStation nie udzieliło zgody na użycie swojego kontrolera w akcji promocyjnej związanej z wydarzeniem Stream Week. Przepraszamy za niedogodności. Tydzień streamów został przełożony, a kontrolery Sony nie trafią do puli rozdawanych przedmiotów. – czytamy w oświadczeniu australijskiego oddziału McDonald’s (publikowany w serwisie ThePlayStationBrahs).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo, że do konkursu nie trafią sygnowane kontrolery, wciąż będzie można wygrać inne urodzinowe nagrody, czyli 50 bluz lub 50 subskrypcji wybranych streamerów.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z okazji premiery swojej najnowszej konsoli marka Sony zainicjowała niekonwencjonalną akcję w londyńskiej przestrzeni miejskiej – w jej ramach charakterystyczne znaki znajdujące się przy wejściu do londyńskiego metra zostały przemienione w ikony PlayStation.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się