Sotrender z nowym brandingiem i odświeżonym logo

Sotrender, który obchodził w tym roku swoje dwunaste urodziny, prezentuje odświeżoną komunikację wizualną. Dzięki niej misja firmy oraz jej brand promise są jeszcze bardziej wyraziste.
O autorze
1 min czytania 2023-11-16

– Wiemy, kim jesteśmy i wiemy, jaką historię chcemy opowiadać. Tym, co zaczęło wymagać poprawy na przestrzeni ostatnich lat był spójny wizerunek marki. A to ważne, szczególnie, jeśli chcemy skuteczniej działać na rynku międzynarodowym, gdzie nie jesteśmy jeszcze tak rozpoznawalni, jak w Polsce – powiedziała Klaudia Żyłka, Marketing Team Lead w Sotrenderze.

Poza rozwojem aplikacji o kolejny kanał social media – LinkedIna, w ostatnich miesiącach trwały też prace nad całokształtem identyfikacji wizualnej. Ich rezultaty ujrzały właśnie światło dzienne.

Jednym z najbardziej widocznych efektów tych prac jest odświeżona strona internetowa Sotrendera. Jest ona zbudowana zgodnie z bieżącymi trendami, a przede wszystkim czytelna, spójna i łatwa w odbiorze dla nowych użytkowników.

– Nowa strona to nie tylko zmiany w warstwie wizualnej. To także bardziej bezpośredni sposób mówienia o problemach, jakie rozwiązuje Sotrender i o przewadze, jaką mogą zyskać firmy, wybierając nasze narzędzie. Chcemy, aby nikt nie miał wątpliwości w jaki sposób możemy pomóc analizować dane pochodzące z platform społecznościowych i wyciągać na ich podstawie wnioski, pozwalające prowadzić skuteczną komunikację – powiedział Łukasz Badowski, Product Manager w Sotrenderze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 W ramach rebrandingu zaprojektowane zostało także nowe logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, w tym materiały wewnątrzfirmowe.

Nowe logo jeszcze lepiej odzwierciedla działanie aplikacji. Pomarańczowa ikona nie tylko przypomina wykres analityczny, ale także przywodzi na myśl skojarzenia z ikonami najpopularniejszych kanałów social media (Facebook, Instagram). Logo zaprojektowane w stylu flat design zyskało na lekkości i nowoczesności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dominującym kolorem w identyfikacji wizualnej pozostał kolor pomarańczowy, z którym odbiorcy najbardziej kojarzą markę. Doskonale odzwierciedla on też jej cechy – innowacyjność, kreatywność, pewność siebie i pozytywne nastawienie. Kolorami wspierającymi są ciemnoniebieski i różowy. 

– Odświeżenie strony internetowej to dla nas zawsze ważne wydarzenie, które również wpływa na konwersje i jakość leadów. Jak prawie każda rozwijająca się firma wciąż na nowo doprecyzowujemy kim jesteśmy i co robimy, oraz w jaki sposób chcemy to komunikować. Ostatnie zmiany bardzo mi się podobają – i już po pierwszych dniach widzimy pozytywny wpływ na wskaźniki biznesowe – powiedział dr Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera.

Nowa identyfikacja oraz claim „Explainable social media insights”  nie pozostawiają wątpliwości, do kogo skierowana jest oferta firmy i jaką obietnicę niesie za sobą korzystanie z niej.