TikTok to globalna platforma rozrywkowa. Siła jej społeczności i innowacyjność formy pozwala tworzyć angażujące treści i docierać z przekazem do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Spark Ads to nowy format reklamowy uruchomiony przez TikTok, który umożliwia markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.
Spark Ads to nowy format wyświetlania i udostępniania reklamy dla firm, które chcą wzbogacić swoją komunikację i zwiększyć dotarcie. Pozwala umieszczać filmy In-Feed lub TopView w kanale „Dla Ciebie” pośród treści generowanych przez użytkowników. W ten sposób materiały firmowe stają się częścią filmów tworzonych przez społeczność TikToka.
Zobacz również
– Spark Ads to rewolucyjny format reklamowy, który pozwala markom zwiększyć zasięg organicznych wideo reklamowych dzięki umieszczaniu treści na głównym kanale „Dla Ciebie”. Wchodząc na TikTok, firmy mogą czerpać z bogactwa kreatywnych, różnorodnych treści i wchodzić w interakcje z potencjalnymi klientami. TikTok na nowo zdefiniował pojęcie rozrywki i pozwala z innej perspektywy spojrzeć na produkty i usługi. Spark Ads to wyjątkowa szansa dla marek, aby podnieść swoją atrakcyjność i dotrzeć do odbiorców z całego świata – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Marki, które chcą zbudować kompleksową i efektywną strategię komunikacji mogą skutecznie zwiększyć swoje zasięgi za pomocą Spark Ads. Udostępnienie funkcji „Duet” pozwala zaangażować społeczność i rozbudzić kreatywność. Dzięki Spark Ads firmy mogą budować długotrwałe relacje i zwiększyć swoją wartość biznesową.
– Cieszymy się, że w odpowiedzi na potrzeby firm możemy zaprezentować nowy produkt, który podniesie atrakcyjność ich przekazu. Zależy nam, aby TikTok był miejscem, w którym społeczności i marki nawiązują kontakt i wzajemnie się inspirują – dodaje Sylwia Chada.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Materiały wizualne prezentujące działanie Spark Ads dostępne są do pobrania pod linkiem: https://bit.ly/2Trl7RJ
Słuchaj podcastu NowyMarketing