Nowa agencja mediowa Grupy ERGO Hestia zajmie się między innymi planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowych i produktowych. Do zadań Spark Foundry będzie należeć również koordynacja działań połączona z analizą i optymalizacją kampanii Grupy ERGO Hestia.
Wybór Spark Foundry poprzedzony był przetargiem, w którym wzięło udział kilka agencji mediowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Wcześniej Grupa ERGO Hestia współpracowała z domem mediowym Carat (Denstu Aegis Network Polska).
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Wartość budżetu oraz ramy czasowe obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Agencja Spark Foundry już rozpoczęła pracę dla nowego klienta.