Specjaliści od streetwearu z firmy Bench powierzają e-mail marketing firmie optivo

E-mail jest dla Bench ważnym narzędziem komunikacji marketingowej z klientami. W ten sposób dowiadują się oni o nowościach w sklepie, promocjach, sezonowych wyprzedażach, a także lookbookach na nowy sezon. Przy pomocy sprawdzonej platformy do email i omnichannel marketingu optivo® broadmail...
O autorze
1 min czytania 2016-04-26

…specjaliści Bench zyskują możliwość lepszej, automatycznej personalizacji ofert, kierowanych do swoich grupach docelowych w językach angielskim i niemieckim. Techniczne możliwości narzędzia pozwalają natomiast na jeszcze większą precyzję w komunikacji.

Prezentacja produktów w kanale e-mail

Oprócz kompleksowej personalizacji komunikacji z klientem, decydującym kryterium wyboru optivo® broadmail przez Bench była możliwość połączenia e-mail marketingu z systemem zarządzania sklepem internetowym firmy Oxid. Ta bezproblemowa integracja umożliwia łatwe i efektywne wprowadzenie informacji o produktach do szablonu newslettera, dostosowanych do odpowiedniej grupy docelowej i języka komunikacji z odbiorcą. Dział obsługi klienta optivo – dzięki elastycznemu szablonowi newslettera Template-Kit – dostosował layout wiadomości do konkretnych wymagań przedstawionych przez firmę Bench. Dzięki temu e-maile, wysyłane w ramach poszczególnych kampanii, zostały optymalnie dostosowane do niestandardowego wzornictwa używanego przez Bench.

Wysyłka w kolejnych językach europejskich

Zmiany wprowadzone z pomocą optivo spotkały się z dużą aprobatą klientów Bench. Nowy design i koncepcja marketingowa sprawiły, że pierwsze newslettery osiągnęły dużo lepsze wyniki niż wcześniej prowadzona komunikacja. Tak dobre wyniki sprawiają, że Bench planuje stopniowo poszerzyć działania w ramach prowadzonych kampanii e-mail marketingowych na kolejne rynki europejskie.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj