W dniach 26-27 lipca mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Konurbacji Śląskiej będą mogli dzięki aplikacji Uber wypróbować nową usługę – lot helikopterem. Polskie miasta dołączą tym samym do grona metropolii na całym świecie, takich jak Nowy Jork, Austin, Cannes, Hong Kong czy Kopenhaga, gdzie Uber w przeszłości oferował taką możliwość.
Jak tłumaczy Kacper Winiarczyk, Dyrektor Generalny Ubera w Polsce, oprócz waloru marketingowego, akcja specjalna jest wyrazem wdzięczności dla użytkowników aplikacji w Polsce “Każda podróż z Uberem jest wyjątkowa, a dzięki akcji uberHELIKOPTER chcieliśmy przypomnieć naszym użytkownikiem, że dzięki aplikacji nie tylko znają cenę usługi z góry, ale i mogą spojrzeć na swoje miasto z nieznanej dotąd perspektywy” – powiedział. Przy okazji szef Ubera w Polsce dodał, że Polska jest dla firmy trzecim pod względem wielkości rynkiem w Europie, a liczba użytkowników w naszym kraju sięga już ponad miliona. “Zaufanie, którym nas obdarzono, jest powodem do dumy i chcieliśmy za nie ogromnie podziękować. To dla nas także zobowiązanie do utrzymania wysokiego poziomu świadczonych usług i – by wykorzystać symbolikę tej akcji – dalszego wznoszenia się ponad poziomy ” – dodaje Winiarczyk.
Zobacz również
Jak działa uberHELIKOPTER?
W określonych godzinach należy rozpocząć zamówienie przejazdu z Uberem – wybrać dowolne miejsce docelowe i ustalić punkt odbioru. Następnie za pomocą paska na dole ekranu należy wybrać ikonę śmigłowca (przesunąć palcem w prawo) i złożyć zamówienie. Jeśli helikopter będzie dostępny, pasażer zostanie połączony z kierowcą, który zawiezie go na lądowisko.
Udział w akcji kosztuje 20 zł, a lot potrwa około 15 minut. Zamawiający będzie mógł podziwiać swoje miasto z powietrza wraz z jedną osobą towarzyszącą – obie osoby powinny być w punkcie odbioru w momencie przyjazdu kierowcy. Po zakończonym locie kierowca odwiezie pasażerów na miejsce początkowe. Należy pamiętać, że liczba dostępnych przelotów jest ściśle uzależniona od dostępności helikopterów, a spodziewamy się wielu chętnych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach