Rozgrywki przerwane w związku z pandemią COVID19, brak wpływu z biletów i inne konsekwencje zamrożenia gospodarki, postawiły wiele klubów sportowych w trudnej sytuacji. Choć świat sportu powoli „wraca do życia”, to nadal determinacji wymaga od władz klubów i sportowców przygotowanie się do nowego sezonu.
– Kiedy pomoc dla naszego klubu jest szczególnie ważna, jesteśmy z naszymi drużynami. Dlatego odpowiedzieliśmy na ich apel na portalu zrzutka.pl, wpłacając po 20 tys. zł na każdy z pięciu klubów sportowych, które wspieramy na co dzień. To dodatkowa kwota, wykraczająca poza kontrakty sponsorskie – mówi Barbara Rychel kierująca marką Specjal.
Zobacz również
Specjal piwo z północnej Polski, jest sponsorem klubów sportowych w trzech dyscyplinach: żużel – KS Toruń, GKM Grudziądz, GKŻ Wybrzeże Gdańsk, piłka nożna – Olimpia Elbląg i siatkówka mężczyzn – AZS Olsztyn. Marka z dumą wspiera swoich nie tylko w trudnych momentach. Jako sponsor sportu oraz wydarzeń kulturalnych, od lat towarzyszy działaniom kierowanym do lokalnych społeczności.
Teraz Specjal zainicjował również kampanię digitalową, której celem jest wsparcie klubów sportowych i zachęcenie kibiców do dorzucenia się do zbiórki na ulubioną drużynę. Kampania pod nazwą „SPECJALna pomoc naszym” kierowana jest do fanów sportu, dorosłych mieszkańców woj. pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i kujawsko-pomorskiego. Formaty reklamowe przenoszą wprost do zbiórek poszczególnych klubów. Dzięki temu większa liczba zainteresowanych dowie się o zbiórkach i dołączy do akcji.
Więcej o akcji znajduje się na stronie specjal.pl oraz na Facebooku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampania realizowana jest przez agencje: kreacja i social media – VMLY&R, działania PR- agencja ROOTS, planowanie i zakup mediów – Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Linki do zbiórek publicznych na rzecz klubów: