W ten sposób powstały wyjątkowe layouty reklamowe takich marek jak: Dr Oetker, MERCEDES, Raiffeisen POLBANK i WEDEL.
Większość zawartych w tym wydaniu materiałów reklamowych została zilustrowana, m.in. layouty marek BOBO FRUT, Dr.Oetker, FOXY i KOTÁNYI. Jest też wiele rozwiązań niestandardowych, np. marka WEDEL stworzyła specjalny layout z prostym, obrazkowym przepisem na kruche ciasteczka z czekotubką w roli głównej, Raiffeisen POLBANK z instrukcją oszczędzania, a MERCEDES z pomysłem na (nie)praktyczną zabawę w „zmalowane w drodze”.
Zobacz również
„Zależało nam na tym, aby materiały reklamowe były spójne, zarówno z tematyką, jak i estetyką wydania specjalnego. Proponowaliśmy marketerom rozwiązania niestandardowe i fachową pomoc w ich realizacji. Dzięki temu zabiegowi reklamy stały się integralną częścią magazynu.” – mówi Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.
Wydanie specjalne KUKBUK Dzieciaki w stacjonarnych salonach prasowych będzie dostępne przez 3 miesiące, natomiast w sklepie internetowym na www.kukbuk.com.pl – przez cały rok.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach