Azuma Makoto to słynący z botanicznych rzeźb i dzieł sztuki mistrz florystyki z Japonii. Azuma stworzył na planie zdjęciowym zespół z trojgiem szefów kuchni należących do ścisłego grona najlepszych szefów na świecie. Kyle Connaughton z Kalifornii, został wyróżniony trzema gwiazdkami Michelin, a Helena Rizzo z Sao Paulo i Gaggan Anand z Bangkoku zajmują czołowe miejsca na liście „The World’s 50 Best Restaurants”.
Inspirując się czterema rodzajami krajobrazu zespół stworzył spektakularne kreacje botaniczno-kulinarne. Kucharze wykorzystali różne techniki przygotowywania potraw: gotowanie na parze, gotowanie metodą sous-vide, indukcję, pieczenie oraz innowacyjną, dostępną tylko w Miele technologię Dialog Oven, która pozwala na komunikowanie się urządzenia z potrawą.
Zobacz również
Generacja 7000 to prawdziwa rewolucja w branży i początek ery inteligentnych technologii w kuchni, a jednocześnie największa premiera w 120-letniej historii firmy Miele. Przewodnim hasłem kampanii jest #LifeBeyondOrdinary.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania offline będzie realizowana w prasie poświęconej wnętrzom i designowi oraz w luksusowych magazynach z zamkniętą dystrybucją. Kampania online zostanie podzielona na trzy fazy: awareness, discovery, selection oraz purchase i będzie największą w historii firmy w Polsce. Duża liczba przygotowanych w różnych formach materiałów, m.in. wideo, będzie dostosowana do odpowiednich faz i kanałów wykorzystywanych w kampanii. Nowa generacja urządzeń będzie też promowana we własnych kanałach Miele.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Założenia kampanii zostały opracowane w centrali Miele wspólnie z zespołem Google. Działania realizowane są przez domy mediowe Star Media i Star Digital, a za PR odpowiada Star PR.