Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Spektakularny sukces otwarcia pierwszego sklepu Candy POP w Polsce

O autorze
1 min czytania 2023-07-27

Współpraca z agencją Valkea przy opracowaniu strategii otwarcia sklepu Candy POP, które odbyło się 26 lipca w warszawskich Złotych Tarasach, zaowocowała spektakularnym sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięli znani influencerzy tj. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper JASPER Porębski, a także tysiące osób, bijąc rekord frekwencji i sprzedaży wśród wszystkich otwarć sklepów tej litewskiej sieci na świecie.

Otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego sklepu Candy POP, nad którym czuwała agencja Valkea Media, przyciągnęło tłumy klientów. Składająca się z tysięcy osób kolejka była koordynowana przez liczną obsługę, a niebywałe zainteresowanie produktami przełożyło się na rekordową sprzedaż. Wszystko to uczyniło warszawskie otwarcie największym wśród wszystkich debiutów salonów Candy POP na świecie i prawdopodobnie najbardziej obleganym otwarciem sklepu w całej historii Złotych Tarasów. Obszerne relacje medialne z wydarzenia przygotowały m.in. Fakt oraz Wiadomości Handlowe.

Agencja Valkea odpowiadała za obsługę PR-ową wydarzenia, tj. stworzenie strategii i realizację komunikacji związanej z otwarciem pierwszego sklepu Candy POP w Polsce oraz obsługę mediów społecznościowych klienta na platformach TikTok i Meta. Trwająca od lutego współpraca Valkea z Candy POP, w ramach której przeprowadzono badania rynku i ustalono strategie social media i influencer marketingu, zaowocowała otwarciem 12 lipca w Złotych Tarasach strefy zabawy Candy Pop Fun Zone. Działanie strefy koordynował zespół eventowy Valkea, który włączając najmłodszych do wspólnej zabawy realizował cel, jakim było zwiększenie świadomości o powstaniu nowego konceptu i dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej.

Candy Pop Fun Zone obfitowała w wiele atrakcji, takich jak koło fortuny z niespodziankami, w można było wylosować pełnowartościowy produkt lub zniżkę na zakupy oraz maszynę z nagrodami, wypełnioną egzotycznymi produktami Candy Pop. W ciągu 2 tygodni w strefie bawiło się prawie 25 000 osób, a dzienny rekord uczestnictwa wyniósł aż 3050 osób korzystających z oferowanych rozrywek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do sukcesu przyczyniła się zatem przemyślana strategia media relations, szczegółowo zaplanowany i sprawnie zrealizowany harmonogram działań, a także odpowiedni dobór influencerów, dopasowany idealnie do oferty klienta i charakteru wydarzenia. Natsu, czyli Natalia Karczmarczyk oraz Kacper Porębski znany internautom jako Jasper przyciągnęli szczególnie klientów z najmłodszej grupy wiekowej, czyli dzieci i młodzież.

Valkea to agencja marketingowa z ponad 20-letnim stażem. Zajmująca się kompleksową obsługą marek (strategia, kreacja, social media, digital, custom publishing, eventy, content marketing, public relations). Wśród jej klientów są marki tj: Żabka, Westfield Mokotów i Westfield Arkadia, Eurocash, Manufaktura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się