Ambasadorkami akcji zostały Dorota Wellman, Natalia Kukulska i Paulina Jeżyna-Sykut. Każda z Pań opowiada o problemie z innej strony. Poruszane kwestie to zdrowie, społeczne konsekwencje nadużywania alkoholu oraz spożywanie go w czasie ciąży.
Na potrzebę kampanii powstały spoty odpowiadające każdemu z toastów, emitowane w TV, na platformach społecznościowych YouTube oraz Facebook i w kanałach VOD. Prowadzone są regularne działania w social mediach oraz kampania programatyczna.
Zobacz również
– Picie kobiet to ciągle temat tabu. Nie wszyscy wiedzą, że alkohol silniej oddziałuje na organizmy kobiet niż mężczyzn, że musimy być bardziej czujne – jak dużo i jak często pijemy. Tracimy zdrowie szybciej, a społeczne skutki uzależnienia są dla nas tragiczniejsze. Ta kampania ma odczarować myślenie o problemach z alkoholem jako o sprawie wyłącznie „męskiej” – mówi Ewa Lach-Moore, head of strategy agencji Chromatique.
Uzupełnieniem kampanii jest seria spotkań z ekspertami na temat różnych aspektów relacji kobiet z alkoholem, których prowadzącą jest Natalia „Nishka” Tur. Oprócz materiałów wideo powstały reklamy radiowe, nośniki OOH, reklamy w prasie i materiały edukacyjne oraz informacyjne. Całą kampanię wsparły też instagramowe influencerki, których rolą jest dystrybucja treści edukacyjnych, które znaleźć można również na stronie spelnionetoasty.pl
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Kampania finansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego jest kontynuacją poprzedniej kampanii społecznej realizowanej również przez agencję Chromatique.
Słuchaj podcastu NowyMarketing