Słownik zawiera ponad 100 haseł, w tym terminologię dotyczącą prowadzenia działań reklamowych w kanale mobile, definicje popularnych wskaźników oraz modeli rozliczeniowych, a także kluczowe zagadnienia związane z pomiarem popularności aplikacji mobilnych i korzystania z urządzeń przenośnych. Ze względu na przekrojowy charakter publikacji i jej szeroki odbiór, w słowniku ujęto zarówno hasła podstawowe, jak i te bardziej specjalistyczne.
„Przygotowując słownik, pragnęliśmy przybliżyć funkcjonujące w branży terminy szerszemu gronu czytelników oraz dokonać pewnej systematyzacji najważniejszych pojęć i trendów” – wyjaśnia Artur Zawadzki, Członek Zarządu Spicy Mobile. – „Z uwagi na naszą specjalizację sporo miejsca poświęciliśmy na kwestie związane z badaniami rynku mobilnego oraz prowadzeniem działań reklamowych w kanale mobile”.
Zobacz również
Wśród zagadnień metodologicznych ujęto m.in. definicję zasięgu wraz z przedstawieniem metod jego mierzenia, a także wskaźniki odnoszące się do pomiaru czasu korzystania z aplikacji.
„Terminologia związana z badaniami rynku mobilnego jest trudna” – przyznaje Artur Zawadzki. – „Mamy nadzieję, że nasza publikacja będzie merytorycznym wsparciem w tym zakresie dla osób zainteresowanych monetyzacją przestrzeni reklamowej w kanale mobile oraz wyznaczy ramy do prawidłowej interpretacji wyników badań popularności aplikacji mobilnych dostarczanych przez różne podmioty”.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji