Akcja obu spotów toczy się w punkcie sprzedaży produktów KRISPOL. Nie byłoby w tym zapewne nic zaskakującego, gdyby nie zaproszenie do udziału w nagraniu wyjątkowych artystów. W role bohaterów filmów wcieliła się Karolina Kuras z kabaretu „Babeczki z rodzynkiem” oraz Bartosz Klauzinski i Michał Zenkner – członkowie Kabaretu K2. W efekcie współpracy artystów z firmą powstały dwa niezwykłe dla branży budowlanej filmy.
Utrzymane w zabawnej konwencji spoty nawiązują do sytuacji, w której prędzej czy później znajduje się niemal każdy inwestor budujący czy remontujący dom. Będąc zmuszonym do ciągłego poszukiwania i podejmowania trudnych decyzji marzy o chwili spokoju. Rozwiązaniem okazuje się być odrobina dystansu do siebie i doradca handlowy, który bezbłędnie rozwiąże najtrudniejsze problemy związane z wyborem odpowiednich produktów .
Zobacz również
Kampania wpisuje się w strategię „KRISPOL Bliżej Ciebie”, którą firma obrała kilka lat temu decydując się na utrwalanie wizerunku firmy eksperckiej, przyjaznej klientowi. Firma na co dzień wspiera klientów w wyborze produktów dostosowanych do ich potrzeb, między innymi publikując liczne filmy i porady eksperckie. Producent stawia także na współpracę z zaufanymi i profesjonalnymi dystrybutorami.
Spoty, reklamujące między innymi bogatą ofertę kolorystyczną oraz produkty energooszczędne firmy, zadebiutowały w Internecie w pierwszej połowie września. Komunikacja wsparta została również kampanią mailingową banerową i AdWords oraz spotami sponsorskimi na antenie radia RMF FM.
Kampania i spoty reklamowe powstały przy współpracy z agencją KIWIGROUP. Za realizację spotów video odpowiedzialna jest dom produkcyjny Motion Brand, a nad koordynacją akcji w Internecie czuwa firma Max Roy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing