Największym zainteresowaniem cieszą się gry video. Najlepiej, żeby można w nich było strzelać. Bardzo ciekawe są wyniki regularności z jaką gramy. 960 tys. osób deklaruje, że robiło to wczoraj. Największą grupę (ponad 56%) wśród tych osób stanowią kobiety. Najliczniejsza grupa przyznaje się z kolei jedynie do tego, że ich kontakt z graniem miał miejsce w ciągu ostatnich 2 tygodni (2,4 mln.).
W ciągu ostatniego tygodnia grało ponad 1,8 mln uzytkowników Facebooka. Większość (340 tys.) twierdzi, że robi to raz w tygodniu. Codziennie gra 22 tys. osób, które posiada konto w najwiekszym serwisie społęcznościowym świata.
Zobacz również
Badanie wykonane przez Catvertiser.com zostało przeprowadzone na podstawie realnych danych opartych na zachowaniach osób korzystających z serwisu. Użytkownik to osoba, która posiada konto na Facebooku, zalogowała się na nim w ciągu ostatnich 30 dni i wykonała jakąś czynność.
– Badania te potwierdzają jak istotny dla rozwoju sieci społecznościowych jest przemsył związany z grami. Dobitnie pokazują to także dane zgromadzone przez platformę analityczną wspierającą zarządzanie traściami NapoleonCat.com. Wynika z nich, że polski YouTube gamerami stoi. 12 spośród 20 najczęściej subskrybowanych kanałów w naszym kraju dotyczy gier. W sumie te 12 kanałów ma 1,1 miliarda wyświetleń (dokładnie: 1 108 522 811) – tłumaczy Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych.
Na YouTube najwięcej subskrybentów ma reZigiusz: 1,29 miliona, a jego materiały video były wyświetlane 187 mln razy. Jego armię w mediach społecznościowych należy powiększyć o na przykład 856 tys. fanów na Facebooku, czy 166 tys. śledzących na Instagramie. Zdaniem Gazety Wyborczej. 19-latek z Wodzisławia Śląskiego jest jednym z najbardziej wpływowych młodych ludzi w Polsce. Z analizy NapoleonCat.com wynika, że każdy z jego materiałów wyświetlane jest średnio 426 tys. razy i budzi dyskusję widzów (w sumie ponad 1,2 mln komentarzy). Filmy reZigiusza są najbardziej lubiane na tle innych popularnych gamerów (7,6 mln polubień).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autor: Oskar Berezowski