Jak przyznają jego twórcy, nie ma być ona konkurencją dla podobnych studiów oferowanych przez uczelnie wyższe. Jest raczej ich uzupełnieniem i rozszerzeniem kładąc mocno nacisk na praktyczną wiedzę. Tą samą, o którą marketerzy potrzebują uzupełnić swoje kompetencje w związku z rozwojem marketingu w social media.
Akademia Socjomanii opiera się na dwóch filarach: merytorycznym programie zajęć realizowanych wspólnie z ekspertami-praktykami oraz jednoczesnym wykorzystaniu zdobytej wiedzy w praktyce. Już pierwszego dnia wszyscy tworzyć będą własny, lub zaproponowany przez organizatorów projekt kampanii w mediach społecznościowych. To pozwoli na bieżąco zadawać pytania, rozwiewać wątpliwości i korygować ewentualne błędy.
Zobacz również
Pod koniec przewidziany jest test ze zdobytej wiedzy, a eksperci ocenią przygotowany projekt kampanii. Obie noty znajdą się na Dyplomie Akademii Socjomanii.
Specjalistyczny i praktyczny charakter Akademii Socjomanii potwierdza lista ekspertów, którzy zostali zaangażowani do tego projektu. Anna Miotk z Newspoint będzie odpowiadała za strategiczne aspekty mediów społecznościowych. Łukasz Dębski z Socializera przeszkoli w najważniejszych kwestiach związanych z Facebookiem. Z kolei Paweł Loedl z VML Poland uświadomi rolę koordynowanych działań w obszarze marketingu internetowego. Barbara Stawarz z Content King przedstawi działania w social media oparte na content marketingu. Różnorodna kadra prowadzących pozwoli uczestnikom zaznajomić się z zasadami współpracy z zewnętrznymi podmiotami i poznać różne podejścia do marketingu w mediach społecznościowych.
Chcemy, aby każdy uczestnik Akademii Socjomanii potrafił samodzielnie pokierować obecnością marki w mediach społecznościowych. Dlatego spotykamy się w kameralnych, 10-osobowych grupach, aby wszyscy mogli dobrze poznać się z prowadzącymi i każdy z osobna wziąć udział w dyskusjach. Dodatkowo uczestnicy będą korzystać z najlepszych narzędzi na rynku, takich jak Brand24, Sotrender czy Fanpoint, które stanowią podstawę pracy social media managera. To daje nam pewność, że każdy uczestnik po ukończeniu Akademii Socjomanii będzie posiadać konkretne i cenne know-how skrojone pod zapotrzebowania i wymagania stawiane przez rynek – mówi Bartłomiej Rak – pomysłodawca Akademii Socjomanii.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na uczestnika, który ukończy Akademię Socjomanii z najlepszym wynikiem czeka propozycja pracy na okres próbny w jednej z większych agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ze względu na swój interdyscyplinarny charakter, Akademia Socjomanii jest kierowana do szerokiego spektrum odbiorców: pracowników działu marketingu, brand managerów i opiekunów marek, specjalistów ds. komunikacji, pracowników agencji ATL i BTL zainteresowanych rozwojem w branży internetowej.
Akademia Socjomanii to projekt Socjomanii – firmy szkoleniowo-doradczej, która przeprowadziła ponad 100 warsztatów dla takich klientów, jak: Orange, Plus, TVN, Axel Springer, Polityka, Gazeta Wyborcza, Allegro, RTV Euro AGD, Triumph, Apart.