Wchodząc do aplikacji „Plus Fan Party” wchodzimy na prywatną imprezę, którą dla swoich fanów zorganizował Plus. Aby ochroniarz wpuścił nas do środka należy podać swój numer telefonu. Smsem otrzymujemy unikalne hasło – dzięki niemu drzwi stają dla nas otworem, tłum gości skanduje nasze imię, ktoś inny podaje nasze zdjęcie, pod którym składamy autograf – świętujemy! Każdy z użytkowników aplikacji może podzielić się swoim filmem z imprezy na facebooku, twitterze oraz google+, zaprosić znajomych, a abonenci Plusa odebrać prezent – darmowy czasoumilacz z piosenką Lany Del Rey „Summertime Sadness”.
Aplikacja w innowacyjny sposób łączy możliwości personalizacji aplikacji na poziomie audio (skandowanie imienia użytkownika) i wizualnym (wykorzystanie awatarów fanów) z charakterem marki – telekom wysyła smsy z hasłem umożliwiającym wejście na imprezę.
Zobacz również
Bohaterem aplikacji jest każdy z fanów Plusa, a nie marka. To podziękowanie od operatora i jednoczesne przesunięcie akcentów w świecie mediów społecznościowych – podmiotem komunikacji staje się internauta.
Agencja faceADDICTED w pełni odpowiada za stworzenie aplikacji „Plus Fan Party”, od konceptu, przez kreację, produkcję video po jej ostateczną realizację i promocję, łącząc social z video i mobile.
Plus współpracuje z faceADDICTED w zakresie komunikacji marki w mediach społecznościowych od sierpnia 2012 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing