Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca takie media jak TV (stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), w której będzie można zobaczyć spoty 30’’ i 15” oraz billboardy sponsorskie, a także outdoor, prasa branżowa i działania w Internecie (spoty na VOD, kanale YouTube, a także emisje reklam w serwisie Onet.pl), social media (Facebook, Instagram).
Spomlek w spocie reklamowym odcina się od dotychczasowej komunikacji Serenady, opartej na animowanych brand heroes. W nowej kampanii firma stawia na zabawę opakowaniami, stawiając widzom angażujące pytanie: to kropki czy dziury znajdują się na etykietach serów? Odpowiedź na to pytanie firma pozostawia konsumentom.
Zobacz również
Kampania ruszyła w połowie października. Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.
Reżyserem spotu jest Michał Bolland, a postprodukcje wykonało studio Lunapark.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing