Spomlek w nowej kampanii stawia pytanie, czy to kropki czy dziurki znajdują się na etykietach serów?

Firma Spomlek w ostatnim czasie przeprowadziła akcję liftingu opakowań dla swojej flagowej marki – serów Serenada. Nowe apetyczne opakowania od sierpnia można nabywać w sklepach na terenie całego kraju.
O autorze
0 min czytania 2018-10-17

Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca takie media jak TV (stacje TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), w której będzie można zobaczyć spoty 30’’ i 15” oraz billboardy sponsorskie, a także outdoor, prasa branżowa i działania w Internecie (spoty na VOD, kanale YouTube, a także emisje reklam w serwisie Onet.pl), social media (Facebook, Instagram).

Spomlek w spocie reklamowym odcina się od dotychczasowej komunikacji Serenady, opartej na animowanych brand heroes. W nowej kampanii firma stawia na zabawę opakowaniami, stawiając widzom angażujące pytanie: to kropki czy dziury znajdują się na etykietach serów? Odpowiedź na to pytanie firma pozostawia konsumentom.

Kampania ruszyła w połowie października. Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserem spotu jest Michał Bolland, a postprodukcje wykonało studio Lunapark.

Słuchaj podcastu NowyMarketing