Najwyższa jakość i dbałość o tradycję? To właśnie sprawiło, że ser Salami ze Spomleku kolejny raz został wyróżniony znakiem Jakość Tradycja. To już druga międzynarodowa kampania marki, która będzie realizowana we współpracy z agencją BeDigital. Start kampanii podzielony jest na dwa etapy. Część outdoorowa ruszyła w sierpniu, ale będzie również kontynuowana w digitalu.
Czym wyróżnia się tegoroczna odsłona kampanii Jakość Tradycja?
Dalej nawiązujemy do natury, dalej mówimy o wyróżnionym serze Salami, jednak zmienia się bohater spotu. Zamiast krów, w kreacjach oraz materiałach wideo – zobaczycie sympatycznego osiołka. Zwierzak nie pojawia się tu przypadkowo, nawiązuje on do rodzaju sera i stereotypu, że prawdziwe salami produkowane jest z osła. Bez obaw, Spomlek udowodni, że przy produkcji sera – żaden osioł nie ucierpiał.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za koncepcje, produkcję oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowo-mediowa BeDigital
PS Spomlek w nowej kampanii stawia pytanie, czy to kropki czy dziurki znajdują się na etykietach serów?
Firma Spomlek w ostatnim czasie przeprowadziła akcję liftingu opakowań dla swojej flagowej marki – serów Serenada. Nowe apetyczne opakowania od sierpnia można nabywać w sklepach na terenie całego kraju.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing