Ostatnie przed wylotem na Mistrzostwa Europy spotkanie reprezentacji Polski z drużyną z Turcji było niezwykle interesujące. Jednak to, co wydarzyło się po gwizdku kończącym mecz, było równie emocjonujące. Zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Turcją byli informowani o akcji „Dorzuć misie” rzucili na murawę aż 50 048 maskotek.
– Cieszymy się, że jako wieloletni sponsor reprezentacji narodowej razem z PZPN zorganizowaliśmy tak wspaniałą akcję, jaką jest „Dorzuć misie”, a która zaangażowała tak wielu kibiców. Wielokrotnie udowodniliśmy, że w obszarze aktywacji skierowanych do fanów sportu wyznaczamy w Polsce trendy i tak samo było podczas meczu z Turcją – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.
Zobacz również
– Kibice reprezentacji Polski jak zawsze stanęli na wysokości zadania. Nie tylko gorąco dopingowali naszą drużynę narodową, ale i pomogli w słusznej sprawie. Dzięki akcji „Dorzuć misie” Fundacja STS przekaże ponad 60 000 zł na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. To wielka radość, że wszyscy gramy do jednej bramki – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.
Zgodnie z zapowiedzią, Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł oraz 1 zł za każdego pluszaka, który został rzucony na murawę, aby wesprzeć Fundację DKMS a konkretnie pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. Kwota, jaką udało się zebrać to 60 048 zł.
Misie rzucone na murawę trafiły do Stowarzyszenia Nadzieja na Mundial, które rozdysponuje je do Domów Dziecka oraz lokalnych ośrodków pomagających osobom w potrzebie. Dodatkowo, w specjalnie przygotowanych przez STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN strefach (przed i na stadionie), w których chętni mogły rejestrować się jako potencjalni dawcy szpiku, zarejestrowano 205 nowycho osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W trakcie dziewięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w zebrano 284 923 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących oraz fundacji trafiło 816 981 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.