Sport, kawa i zdrowe lunche. Pierwsza kawiarnia 4FCAFÉ otwarta

4FCAFÉ to nowe gastro-miejsce na mapie Warszawy i multifunkcyjna przestrzeń będąca połączeniem kawiarni serwującej zdrowe dania ze strefą warsztatową i fitness, a także nowoczesną przestrzenią zakupową: showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online.
O autorze
2 min czytania 2020-10-01

4FCAFÉ – lokal w centrum warszawskiej dzielnicy biznesowej jest doskonałą propozycją na spotkania ze znajomymi, lunch w przerwie w pracy czy chwilę regeneracji po treningu.

Funkcje gastronomiczne uzupełni także program spotkań ze specjalistami świata sportu oraz wspólne treningi. Pierwszy punkt nowej sieci jest także pierwszym krokiem Grupy OTCF – właściciela marki 4F – w stronę nowego postrzegania rynków gastronomii i zakupów: połączenia obu stron stylu życia w jednym miejscu.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje zupełnie nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie czy lunchu. Tu, klienci realizujący zakupy online, będą mogli po prostu kupić ubrania, odebrać zamówione produkty, ale także na spokojnie je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.

Menu 4FCAFÉ tworzy bogaty wybór kaw – od klasyków po wydanie 4F PRO, wzbogaconych proteinami – a także świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. Wśród zdrowych napojów i posiłków każdy gość może łatwo wybrać dania dopasowane do ich smaku, potrzeb dietetycznych czy planu treningowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serwowane posiłki zostały zaprojektowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek pełnych kompozycji zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe sałatki po sycące lunche – 4FCAFÉ to kompleksowe menu zbilansowanej diety. Dostępne jest także rozwiązanie MIX & MATCH, które pozwala gościom na tworzenie spersonalizowanych bowli z ulubionych składników. Śniadanie serwowane jest przez cały dzień, w tym kanapki przygotowane na pieczywie proteinowym, śniadaniowe gofry i sałatki. Poza daniami stworzonymi dla zdrowej, wymagającej czy sportowej diety, w menu znalazły się także ponadczasowe klasyki: kanapki na pełnoziarnistym pieczywie czy potrawy z jaj, przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Idea 4FCAFÉ zrodziła się poprzez poszukiwanie przez firmę holistycznych rozwiązań dla świadomych konsumentów. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie – zaspokaja ją w formie dopasowanej do współczesnych odbiorców, czyli gości dbających o zdrowie i aktywny styl życia, a także tych, którzy cenią sobie zakupy w miłej atmosferze. Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu Grupa OTCF potrzebowała zaledwie trzech miesięcy. Spółka wierzy, że właśnie poprzez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w zmieniającym się świecie. Kompleksowa transformacja OTCF obejmuje wewnętrzne działania operacyjne, jak również te dotyczące relacji z klientami – czyli komunikację i edukację.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, Członek Zarządu OTCF.

– Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCAFÉ! To więcej niż tylko kawiarnia. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami – mówi Ranita Sobańska, CEO 4FCAFÉ. 

Wnętrze kawiarni zostało zaprojektowane w najmodniejszym stylu, który łączy industrialne elementy – takie materiały jak beton, metalowa siatka i szkło – z ciepłym w dotyku drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie, a paletę szarości uzupełniają akcenty kolorystyczne – miętowe i pomarańczowe – nowe barwy firmowe sieci 4FCAFÉ.

4FCAFÉ to innowacyjne połączenie świata mody sportowej z szeroko rozumianym zdrowym trybem życia. Przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której, oprócz różnorodnych rodzajów kawy oraz zdrowych i pełnowartościowych produktów, każdy znajdzie przestrzeń dla własnego rozwoju.

Pierwsza kawiarnia 4FCAFÉ będzie działać od 8 października 2020 r. na ul. Konstruktorskiej 12 w Warszawie. Kolejne lokale 4FCAFÉ zostaną otwarte w Warszawie jeszcze w tym roku.