Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sportano z kilkudziesięciomilionową inwestycją od bValue

Sportano z kilkudziesięciomilionową inwestycją od bValue
Fundusz bValue zainwestował kilkadziesiąt milionów złotych w rozwój Sportano. Pozyskane środki wesprą dalszy rozwój marki e-commerce, która w tym roku zamierza przekroczyć 300 mln złotych przychodu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-25

bValue to pierwszy instytucjonalny inwestor, który zdecydował się na współpracę ze Sportano. Nie ujawniono dokładnej kwoty transakcji, ograniczając się do stwierdzenia, że wyniosła ona „kilkadziesiąt milionów złotych”.

– Sportano idealnie wpisuje się w naszą strategię inwestycyjną. Dzięki tej inwestycji stajemy się partnerami ambitnego zespołu zarządzającego, który wykorzysta dostarczony przez nas kapitał na realizację wizji zbudowania wiodącego e-commerce sportowego w Europie. Na tle konkurencji, Sportano wyróżnia się nieporównywalnie szeroką ofertą, zautomatyzowaną logistyką oraz świetną obsługą klienta co stanowi solidną podstawę dla przyszłego sukcesu – komentuje Michał Bartosz, partner w bValue.

Działający od blisko trzech lat e-commerce zamierza wykorzystać pozyskane pieniądze na dalsze skalowanie na europejskich rynkach.

– Cieszymy się, że fundusz bValue rozumie naszą wizję rozwoju na rynku markowych produktów sportowych. Chcemy w 2024 osiągnąć sprzedaż o łącznej wartości ponad 300 milionów złotych. Rok do roku rośniemy o 90% procent. Poprzedni rok, 2023, zamknęliśmy z wynikiem 188 milionów – mówi Marcin Grzymkowski, twórca marki Sportano.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing