bValue to pierwszy instytucjonalny inwestor, który zdecydował się na współpracę ze Sportano. Nie ujawniono dokładnej kwoty transakcji, ograniczając się do stwierdzenia, że wyniosła ona „kilkadziesiąt milionów złotych”.
– Sportano idealnie wpisuje się w naszą strategię inwestycyjną. Dzięki tej inwestycji stajemy się partnerami ambitnego zespołu zarządzającego, który wykorzysta dostarczony przez nas kapitał na realizację wizji zbudowania wiodącego e-commerce sportowego w Europie. Na tle konkurencji, Sportano wyróżnia się nieporównywalnie szeroką ofertą, zautomatyzowaną logistyką oraz świetną obsługą klienta co stanowi solidną podstawę dla przyszłego sukcesu – komentuje Michał Bartosz, partner w bValue.
Zobacz również
Działający od blisko trzech lat e-commerce zamierza wykorzystać pozyskane pieniądze na dalsze skalowanie na europejskich rynkach.
– Cieszymy się, że fundusz bValue rozumie naszą wizję rozwoju na rynku markowych produktów sportowych. Chcemy w 2024 osiągnąć sprzedaż o łącznej wartości ponad 300 milionów złotych. Rok do roku rośniemy o 90% procent. Poprzedni rok, 2023, zamknęliśmy z wynikiem 188 milionów – mówi Marcin Grzymkowski, twórca marki Sportano.
Słuchaj podcastu NowyMarketing