Na przestrzeni 5 lat marka Gym Glamour zrewolucjonizowała modę fitness w Polsce. Na rynku nareszcie pojawiła się propozycja wygodnych produktów, z wysokiej jakości materiałów, które efektownie podkreślają kobiecą siłę i wytrzymałość, a jednocześnie posiadają wysokie walory estetyczne. Momentem przełomowym w rozwoju marki było wprowadzenie pierwszej kolekcji bezszwowej. Popularność produktu zaprocentowała nawiązaniem współpracy z jedną z największych polskich influencerek – Deynn.
Gym Glamour jest jedną z pierwszych marek modowych, która wykorzystuje na taką skalę potencjał social mediów. Gym Glamour Girls reprezentują liczne oblicza kobiecości, cały wachlarz temperamentów i charakterów. Stworzyły otwartą społeczność, której symbolem stało się logo Gym Glamour.
Zobacz również
– Wsłuchujemy się w opinie i liczne podpowiedzi klientek, które oceniają produkty Gym Glamour. Fanki marki doskonale wiedzą, że liczymy się z ich zdaniem i mają bezpośredni wpływ na tworzone kolekcje. Często pracujemy nad produktami o które proszą nasze obserwatorki. Istotnym elementem naszej komunikacji jest rozbudowany team influencerek, który pomaga nam spojrzeć na produkt oczami różnych kobiet. Wspólnie tworzymy tematyczny content i pokazujemy nasze produkty również w oderwaniu od ćwiczeń i siłowni. Zacieramy granice między odzieżą sportową a casualową – mówi Anna Gontarek, specjalistka ds. marketingu w Gym Glamour.
Urodzinowa impreza była dla Gym Glamour Girls wyjątkową okazją do spotkania. Oprócz ambasadorki marki – Deynn – w warszawskim klubie Swing pojawiło się całe grono zaprzyjaźnionych z Gym Glamour influencerek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce