Zbliża się koniec roku, w związku z czym YouTube postanowił przygotować zestawienie dziesięciu reklam, które w 2020 roku biły rekordy popularności na platformie. Jak podkreślili przedstawiciele serwisu, wszystkie spoty łącznie wygenerowały ponad 470 milionów wyświetleń, a także ponad 1,3 miliona polubień.
Do kogo należy zaszczytne pierwsze miejsce? 117,7 mln wyświetleń wygenerował spot marki Nike zatytułowany „Never Too Far Down”, dzięki czemu stał się on najpopularniejszą reklamą na YouTubie w 2020 roku. I nie ma w tym nic dziwnego – marka odniosła się w nim do panującej pandemii koronawirusa i za pomocą sportu udowadniała, że nawet z największej porażki da się podnieść.
Zobacz również
Poniżej znajdziecie pozostałe dziewięć reklam, które znalazły się w rankingu. Co ciekawe, w zestawieniu znalazło się aż 5 spotów, które miały premierę podczas tegorocznego finału Super Bowl.
#2 Google: Loretta (62,3 mln wyświetleń)
#3 Hyundai: Smaht Pahk (44,3 mln wyświetleń)
#4 A Clash Short Film: Lost & Crowned (43,8 mln wyświetleń)
#5 TurboTax: All People Are Tax People Remix (33,8 mn wyświetleń)
#6 Apple: The whole working-from-home thing (28,9 mln wyświetleń)
#7 NFL: Next 100 (24,4 mln wyświetleń)
#8 Geico Insurance: Aunt Infestation (21,5 mln wyświetleń)
#9 GMC: Horsepower (9,7 mln wyświetleń)
#10 Michelob ULTRA: Jimmy Works It Out (8,8 mln wyświetleń)
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing