Spotkajmy się naprawdę – Feno z nową kampanią marki Electrolux

Ruszyły działania wchodzące w skład kampanii Electrolux „Spotkajmy się naprawdę”. Marka udowadnia, że gotowanie może pomóc nam w relacjach – bez telefonów, bez Internetu, skupiając się na tym, co jest ważne – na naszych bliskich.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Feno, planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith.

Zabiegana matka, zapatrzona w telefon córka, skłócone rodzeństwo, rzadko widujące się przyjaciółki, czy mijająca para? Kto nie zna takich sytuacji? Żyjemy w ciągłym biegu, a nawet kiedy mamy wolną chwilę zagłębiamy się w ekrany smartfonów i komputerów. Electrolux chce to zmienić i przekonuje, że wspólne gotowanie może nam pozwolić spędzić czas z bliskimi – spotkać się naprawdę.

Na potrzeby kampanii stworzono serial, w którym Ania Starmach, brand ambasadorka marki, pomaga bohaterom przygotować łatwe i szybkie dania wykorzystując do tego prosty w obsłudze sprzęt Electrolux.

Pierwszy odcinek serii można już oglądać w kanałach social media Electrolux oraz na dedykowanej akcji stronie, na której można też wziąć udział w konkursie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie Agencja Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta jak i domu mediowego. Definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Proponuje rozwiązania marketingu 360 łącząc media tradycyjne i cyfrowe. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Electrolux, Tarczyński, Bakoma BIO, Intersnack, grupa Goodyear (Goodyear, Dunlop, Dębica, Fulda, Sava), marka Grant’s z grupy CEDC, Netia, Pz Cussons, Fundacja DKMS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing