Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Feno, planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith.
Zabiegana matka, zapatrzona w telefon córka, skłócone rodzeństwo, rzadko widujące się przyjaciółki, czy mijająca para? Kto nie zna takich sytuacji? Żyjemy w ciągłym biegu, a nawet kiedy mamy wolną chwilę zagłębiamy się w ekrany smartfonów i komputerów. Electrolux chce to zmienić i przekonuje, że wspólne gotowanie może nam pozwolić spędzić czas z bliskimi – spotkać się naprawdę.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii stworzono serial, w którym Ania Starmach, brand ambasadorka marki, pomaga bohaterom przygotować łatwe i szybkie dania wykorzystując do tego prosty w obsłudze sprzęt Electrolux.
Pierwszy odcinek serii można już oglądać w kanałach social media Electrolux oraz na dedykowanej akcji stronie, na której można też wziąć udział w konkursie.
Obecnie Agencja Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta jak i domu mediowego. Definiuje digital jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Proponuje rozwiązania marketingu 360 łącząc media tradycyjne i cyfrowe. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Electrolux, Tarczyński, Bakoma BIO, Intersnack, grupa Goodyear (Goodyear, Dunlop, Dębica, Fulda, Sava), marka Grant’s z grupy CEDC, Netia, Pz Cussons, Fundacja DKMS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing