Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 30-stu osób, a dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.
Prelekcje wygłoszą managerowie z takich firm jak: Orbis, Idea Bank, Oriflame, S’portofino, TVN, Maspex, Branch Brothers, Grupa Michelin, Urgo Polfa.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Celem organizatorów jest pokazanie możliwości i doświadczeń na temat przygotowywania, realizacji i funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych, a także przedstawienie sprawdzonych rozwiązań dotyczących zarządzania doświadczeniem klienta.
W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.
Po zakończeniu pierwszego dnia spotkania odbędzie się kolacja integracyjna dla uczestników w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing