Spotkanie biznesowe: „Programy Lojalnościowe & Customer Experience – strategie oraz sposoby budowania lojalności”

12-13.09.2017. w Hotelu Regent, w Warszawie BMS Group organizuje trzecią edycję spotkania poświęconego zagadnieniom customer experience i programów lojalnościowych.
O autorze
0 min czytania 2017-08-28

Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 30-stu osób, a dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.

Prelekcje wygłoszą managerowie z takich firm jak: Orbis, Idea Bank, Oriflame, S’portofino, TVN, Maspex, Branch Brothers, Grupa Michelin, Urgo Polfa.

Celem organizatorów jest pokazanie możliwości i doświadczeń na temat przygotowywania, realizacji i funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych, a także przedstawienie sprawdzonych rozwiązań dotyczących zarządzania doświadczeniem klienta.

W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po zakończeniu pierwszego dnia spotkania odbędzie się kolacja integracyjna dla uczestników w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się