Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 30-stu osób, a dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.
Prelekcje wygłoszą managerowie z takich firm jak: Orbis, Idea Bank, Oriflame, S’portofino, TVN, Maspex, Branch Brothers, Grupa Michelin, Urgo Polfa.
Zobacz również
Celem organizatorów jest pokazanie możliwości i doświadczeń na temat przygotowywania, realizacji i funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych, a także przedstawienie sprawdzonych rozwiązań dotyczących zarządzania doświadczeniem klienta.
W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.
Po zakończeniu pierwszego dnia spotkania odbędzie się kolacja integracyjna dla uczestników w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing