Forum IAB 2014, czyli największa w Polsce konferencja poświęcona marketingowi w internecie już za nami. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.
W dniach 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyło się Forum IAB – największa konferencja e-marketingowa w kraju. Hasłem przewodnim tej, a zarazem już ósmej edycji było: „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”. Wydarzenie to zgromadziło ponad 1000 osób. W 4 salach wykładowych ponad 70 prelegentów i panelistów poruszyło setki tematów na temat sprzedaży w internecie. Uczestnicy Forum IAB 2014 otrzymali przedpremierowe wydanie raportu „Perspektywy rozwojowe Mobile Online w Polsce” oraz raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2013. Polska Europa Świat”.
Zobacz również
Podczas pierwszego dnia Forum odbyło się 9 prelekcji, panel dyskusyjny oraz sesja hot chair. Wśród prelegentów znaleźli się: Tomasz Zimoch, znany dziennikarz i komentator sportowy, Daniel Sieberg, Head of Media Outreach Google, Pau Garcia- Mila, założyciel eyeOS, Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics, Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US, Scott Neuman, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE, Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter, Simon Hathaway, President and Global Head of RX, Cheil Worldwide, Sandro Catanzaro, Co-Founder, Senior Vice President of Analytics and Innovation, DataXu.
W panelu dyskusyjnym „Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze.” prowadzonym przez Andrzeja Jaszczyszyna zasiedli: Paweł Wujec, Dyrektor zarządzający Segment Internet, Agora; Robert Bednarski, Prezes Zarządu Grupa Onet.pl SA.; Artur Potocki, Prezes Zarządu INTERIA.PL; Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska; Artur Waliszewski, Regional Business Director, Poland&CEE, Google. Gościem sesji hot chair był Tomasz Czechowicz, założyciel i partner zarządzający w MCI Management SA. Tego dnia odbyła się także konferencja prasowa podczas której IAB Polska powołał Inicjatywę na rzecz uczciwej reklamy.
Drugi dzień oznaczał się trzema równoległymi torami (40 prezentacji i 1 panel dyskusyjny) podzielonymi na 6 bloków tematycznych: Badania, Content marketing, Skuteczne strategie i modele sprzedaży, Innowacyjne kanały sprzedaży, performance marketing, społeczności jako narzędzie sprzedaży. Uczestnicy mogli poznać między innymi: wyniki badań najnowszych badań marketingowych, najświeższe trendy w marketingu online. Program Forum IAB 2014 dostępny jest pod www.ForumIAB.pl/program-konferencji. Prezentacje już wkrótce będą dostępne dla uczestników pod adresem www.ForumIAB.pl/prezentacje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Forum IAB 2014 była to już jest ósma edycja największej, najbardziej inspirującej konferencji dotyczącej rynku internetowego, branży internetowej, ale i bardzo szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Zgromadziliśmy blisko tysiąc osób. Osób, które dzięki internetowi prowadzą swój biznes. W tym roku po raz pierwszy postanowiliśmy się zmierzyć z bardzo trudnym tematem – efektywnej sprzedaży z wykorzystaniem kanału internetowego. Mam nadzieję, że Forum IAB 2014 dostarczyło uczestnikom inspiracji oraz konkretnej wiedzy, dzięki której będą mogli przez kolejnych 12 miesięcy budować strategie marketingowe. My – IAB Polska – już zaczynamy pracę nad kolejną edycją. Do zobaczenia za rok. – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierały organizację Forum IAB 2013. Dzięki nim organizator mógł zaprosić biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.
Sponsorzy główni: Performics, Onet, lead Aff, Lucini&Lucini, Wirtualna Polska, IBM, Leadbullet
Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, PIIT, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP).
Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN.
Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, Interia.pl, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WP.pl.
Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse, Younited.
Sponsorzy after party: Blomedia.pl, leadAff, Ad!vice, OAN.
IAB Polska dziękuję także studentom SGGW oraz SWPS oraz Collegium Civitas za ogromne wsparcie organizacyjne.