W spocie, którego hasłem przewodnim jest „sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!” rolę pierwszoplanową grają klient – mężczyzna 35+ oraz doradca CUK Ubezpieczenia.
– Akcja naszej nowej reklamy toczy się w placówce, bo to wciąż najważniejszy kanał sprzedaży polis. Głównymi bohaterami są doradca i klient, bo to dzięki ich relacji i wspólnemu zaufaniu możemy zaoferować najlepsze, wybrane z setek propozycji produkty ubezpieczeniowe oraz proponować dodatkowe, zindywidualizowane rozwiązania. W reklamie pojawia się również nasza brand hero SuperCUK, symbolizująca nasze cyfrowe kanały kontaktu i sprzedaży – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.
Zobacz również
Doradca, dzięki swoim kompetencjom, zaangażowaniu i przy wsparciu najnowszych technologii jest w stanie porównać w minutę setki ofert 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Połączenie wiedzy, 20 lat doświadczenia CUK ubezpieczenia z nowoczesnymi narzędziami gwarantują dobór najkorzystniejszej, a zarazem kompleksowej oferty, zarówno pod względem ceny, Towarzystwa Ubezpieczeniowego, jak i zakresu ubezpieczenia.
– W naszej reklamie podkreślamy, że na ubezpieczeniu można oszczędzić. To, w dobie pandemii, ważny temat, ponieważ Polacy stali się w 2020 r. bardziej oszczędni. Ta potrzeba wynika z zachwianego poczucia bezpieczeństwa, większej niepewności jutra i troski o stabilność budżetu domowego. CUK, jako firma od 20 lat rozumiejąca swoich klientów, chce im pomóc wybrać najbardziej dopasowane do ich potrzeb ubezpieczenie oraz oszczędzić pieniądze. Jednocześnie, rozumiejąc wyzwania współczesności, oferta CUK Ubezpieczenia dostępna jest zarówno w placówce u doradcy klienta, przez telefon, internet i aplikację mobilną – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Reklama CUK Ubezpieczenia wpisuje się w bieżący trend związany z oszczędzaniem. W związku z pandemią koronawirusa oszczędzanie stało się ważnym elementem życia większości Polaków. Z aktualnych badań wynika, że aż 70% gospodarstw domowych bardziej oszczędnie gospodaruje swoim budżetem. Co drugi Polak oszczędza więcej niż wcześniej, a co trzeci –musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie trwania pandemii COVID-19. Kampania CUK Ubezpieczenia „Sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!” to reakcja na troskę Polaków o ich finanse osobiste i propozycja realnych oszczędności klienta wpływających na poprawę jego domowego budżetu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najnowsza reklama CUK Ubezpieczenia będzie wyświetlana najpierw w internecie, a potem w telewizji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing