Marka LECH zorganizuje w sumie trzy koncerty w poznańskim browarze. Jako pierwszy – w najbliższą sobotę – zagra zespół Myslovitz. Trzy tygodnie później, 3 sierpnia, będzie można zobaczyć koncert zespołu Czesław Śpiewa. Wisienką na torcie będzie występ brytyjskiego duetu Hurts, który odbędzie się 21 września. Te wydarzenia są gratką dla miłośników dobrej muzyki nie tylko ze względu na wykonawców i nietypową oprawę, ale także kameralną atmosferę. Podwójne zaproszenia na koncerty otrzyma bowiem tylko po 150 osób (160 w przypadku Myslovitz), które zarejestrują na stronie konkursowej najwięcej kodów spod kapsli i zawleczek piwa LECH oraz zdobędą najwięcej głosów znajomych na Facebooku. Dodatkowo każda osoba, która zarejestruje wspominany kod, otrzyma dostęp do livestreamingu.
Po imprezie sprawdź promile!
320 szczęśliwców, którzy obejrzą koncert Myslovitz na żywo, będzie miało także okazję zwiększyć swoją wiedzę na temat działania alkoholu na organizm i odpowiedzialnej konsumpcji. Kompania Piwowarska, do której należy marka LECH, chce wykorzystać imprezy w browarze, by po raz kolejny promować wśród swoich konsumentów zasady odpowiedzialnego spożycia oraz aplikację mobilną Sprawdź promile. Dla uczestników koncertu przewidziano również liczne atrakcje „odpowiedzialnościowe” podczas afterparty. Między innymi będzie można wziąć udział w quizie na temat wpływu alkoholu na organizm człowieka – najlepsi zostaną nagrodzeni gadżetami marki LECH – oraz sprawdzić swoje zdolności manualne, układając klocki w alkogoglach, które symulują widzenie pod wpływem alkoholu. Hostessy będą częstować zebranych miętówkami z QR kodem, który pozwala szybko i prosto pobrać aplikację Sprawdź promile na telefon. Będzie też możliwość skorzystania z prawdziwego alkomatu.
Zobacz również
– Chcemy przekazać ważne informacje w sposób ciekawy i angażujący. Mamy nadzieję, że dzięki temu koncertowa publiczność na zawsze zapamięta prostą, a zarazem niezwykle istotną zasadę: nawet po jednym piwnie nie wolno prowadzić samochodu – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej. – Uczestnicy koncertów to głównie młodzi ludzie, którzy często imprezują, a dodatkowo bardzo wszechstronnie korzystają z telefonów komórkowych i praktycznie nigdy się z nimi nie rozstają. Aplikacja „Sprawdź promile”, czyli wirtualny alkomat, jest dla nich idealna. Liczymy na to, że sami będą używać aplikacji i zachęcać do tego znajomych.
Alkomat w kieszeni nie tylko na koncercie
Bezpłatna aplikacja mobilna Sprawdź promile to jeden z elementów programu edukacyjnego Kompanii Piwowarskiej, zainicjowanego w 2008 r., poprzez który firma propaguje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i trzeźwość na drodze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sprawdź promile działa jak alkomat w telefonie: po wprowadzeniu danych takich jak płeć, wiek, waga i ilość wypitego alkoholu aplikacja podaje przybliżoną ilość promili w organizmie i wylicza orientacyjny czas, po którym bezpiecznie można usiąść za kierownicą samochodu. Ponadto pozwala m.in. sprawdzić dozwoloną ilość promili w innych krajach europejskich oraz zamówić taksówkę w wybranych miastach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bezpłatna aplikacja jest dostępna na różne modele telefonów. Można ją pobrać poprzez odczytanie QR kodu na stronie www.abcalkoholu.pl lub z AppStore oraz z Google Play. Z aplikacji można także skorzystać na Facebooku pod adresem apps.facebook.com/sprawdzpromile.
Działanie aplikacji pokazuje film: