TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sprite wprowadza specjalną edycję puszki w kolorach tęczy

To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” wspierającej różnorodność, prawo do bycia sobą oraz wolność do wyrażania tego, kim się jest.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Sprite wierzy, że masowe, silne marki mają dziś do odegrania ważną rolę. Są słuchane, a to oznacza odpowiedzialność. Dlatego powinny mówić o rzeczach ważnych, a za takie uznaje równość, różnorodność i wolność. Specjalna, limitowana edycja puszki z logo marki w kolorach tęczy i sloganem „Bycie sobą jest konkretnie orzeźwiające” powstała, ponieważ Sprite wierzy w to, że każdy ma prawo do bycia sobą i wyrażania tego. Miłość to miłość, bez względu na płeć. Sprite chce inspirować do świętowania różnorodności oraz wolności.

Aż 1/4 hejtu w Polsce dotyczy osób homoseksualnych, a z hejtem spotyka się większość osób ze środowisk LGBTQ+.* Symboliczny gest marki to wyraz wsparcia dla społeczności LGBTQ+ w walce o rozwój wartości takich jak równość, tolerancja i różnorodność. Tęczowa puszka zadebiutuje podczas samplingu, 8 czerwca br. na Paradzie Równości w Warszawie. Pojawi się również na lokalnych paradach w Poznaniu, Kielcach, Katowicach i Wrocławiu. Zaangażowanie Sprite we wsparcie organizacji wspierających LGBTQ+ ma szerszy wymiar. Wspólnie z Fundacją Wolontariat Równości Sprite utworzył grant dla lokalnych parad, by wesprzeć ich organizację w innych miastach w Polsce. Razem z grupą Stonewall marka przygotowuje specjalny projekt edukacyjny na okres wakacyjny.

Szerszy kontekst globalnej kampanii: Trwa sezon hejterów. Niech gadają. Żyj rześko. #iloveyouhater

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Limitowana puszka Sprite z tęczowym logo oraz działania wspierające środowiska LGBTQ+, to jeden z wielu elementów polskiej odsłony globalnej kampanii Sprite „I love you hater”, która dotyczy problemu dyskryminacji oraz przejawów hejtu wobec różnych grup i osób – ze względu na ich wygląd, kolor skóry, religię czy poglądy. Kampania marki nie tylko wspiera różnorodność, ale idzie o krok dalej – mówi o tym, jak reagować na hejt. Slogany: „Trwa sezon hejterów” „Niech gadają. Żyj rześko”, które towarzyszą kampanii, to nie tylko diagnoza otoczenia, w którym żyjemy – ciągłego poddawania ludzi ocenom i eskalacji uprzedzeń, ale inspiracja do stawienia temu czoła i bycia tym, kim się chce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing