Sprite wierzy, że masowe, silne marki mają dziś do odegrania ważną rolę. Są słuchane, a to oznacza odpowiedzialność. Dlatego powinny mówić o rzeczach ważnych, a za takie uznaje równość, różnorodność i wolność. Specjalna, limitowana edycja puszki z logo marki w kolorach tęczy i sloganem „Bycie sobą jest konkretnie orzeźwiające” powstała, ponieważ Sprite wierzy w to, że każdy ma prawo do bycia sobą i wyrażania tego. Miłość to miłość, bez względu na płeć. Sprite chce inspirować do świętowania różnorodności oraz wolności.
Aż 1/4 hejtu w Polsce dotyczy osób homoseksualnych, a z hejtem spotyka się większość osób ze środowisk LGBTQ+.* Symboliczny gest marki to wyraz wsparcia dla społeczności LGBTQ+ w walce o rozwój wartości takich jak równość, tolerancja i różnorodność. Tęczowa puszka zadebiutuje podczas samplingu, 8 czerwca br. na Paradzie Równości w Warszawie. Pojawi się również na lokalnych paradach w Poznaniu, Kielcach, Katowicach i Wrocławiu. Zaangażowanie Sprite we wsparcie organizacji wspierających LGBTQ+ ma szerszy wymiar. Wspólnie z Fundacją Wolontariat Równości Sprite utworzył grant dla lokalnych parad, by wesprzeć ich organizację w innych miastach w Polsce. Razem z grupą Stonewall marka przygotowuje specjalny projekt edukacyjny na okres wakacyjny.
Zobacz również
Szerszy kontekst globalnej kampanii: Trwa sezon hejterów. Niech gadają. Żyj rześko. #iloveyouhater
Limitowana puszka Sprite z tęczowym logo oraz działania wspierające środowiska LGBTQ+, to jeden z wielu elementów polskiej odsłony globalnej kampanii Sprite „I love you hater”, która dotyczy problemu dyskryminacji oraz przejawów hejtu wobec różnych grup i osób – ze względu na ich wygląd, kolor skóry, religię czy poglądy. Kampania marki nie tylko wspiera różnorodność, ale idzie o krok dalej – mówi o tym, jak reagować na hejt. Slogany: „Trwa sezon hejterów” „Niech gadają. Żyj rześko”, które towarzyszą kampanii, to nie tylko diagnoza otoczenia, w którym żyjemy – ciągłego poddawania ludzi ocenom i eskalacji uprzedzeń, ale inspiracja do stawienia temu czoła i bycia tym, kim się chce.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Słuchaj podcastu NowyMarketing