SQUID ma już milion użytkowników

7 maja 2018 Njuice AB ogłosiła, że SQUID - aplikacja informacyjna dla pokolenia millenialsów osiągnęła liczbę miliona pobrań od chwili pojawienia się na rynku w 2017 roku. Nasza aplikacja została właśnie ulepszona o szereg nowych cech, między innymi sortowanie kolejności tematów oraz...
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

…blokowanie wybranych źródeł, aby można było jak najlepiej dopasować ją do swoich potrzeb.

Aplikacja SQUID dostarcza istotne informacje w łatwy sposób, oferuje szeroki zakres tematyczny, pozwala użytkownikom stworzyć własny, bogaty w zdjęcia news feed. Squid zapewnia dostęp do najlepszych źródeł informacji w sieci, dzięki czemu czytelnicy mogą być w centrum aktualnych wydarzeń na świecie I dzielić się nimi na portalach społecznościowych. Tym co wyróżnia SQUID od innych aplikacji jest szeroki wachlarz innowacyjnych narzędzi, które uatrakcyjniają czytanie.

Jesteśmy bardzo podekscytowani osiągnięciem miliona pobrań naszej aplikacji” – powiedział Johan Othelius, założyciel i prezes SQUID. “Jednocześnie miło nam poinformować o nowych narzędziach, dzięki którym użytkownicy SQUIDa mogą go spersonalizować jeszcze bardziej

O aplikacji SQUID:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SQUID jest aplikacją stworzoną przez Njuce AB, szwedzką firmę z siedzibą w Sztokholmie. Jest to bardzo szybko rozwijająca się aplikacja skierowana głównie do europejskiego pokolenia millenialsów. Aplikacja co miesiąc zdobywa ogromną liczbę nowych użytkowników, jest dostępna za darmo w następujących krajach: Wlk Brytania, Włochy, Polska, Hiszpania, Francja, Holandia, Rosja, Niemcy, Austria I Australia, a także w wersji katalońskiej oraz międzynarodowej. Aplikacja zdobywa bardzo dobre recenzje na Google Play Store i App Store, jak również zbiera świetne opinie w prasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing