Kampania promująca akcję prowadzona jest pod hasłem „Łapy, łapy, zbieraj łapy”. Twórcy internetowi w materiałach wideo promują korzystanie z automatycznych płatności za przejazdy – tańszych i szybszych od płatności tradycyjnych, a teraz także wspierających bezdomne zwierzęta. Przejazdy koncesyjnym odcinkiem A4, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy zostały bądź jeszcze do końca września zostaną opłacone przez aplikację lub elektroniczny pobór opłat A4Go, mogą zwiększyć pulę dofinansowania dla schronisk. Wystarczy przybić wirtualną łapę – zarejestrować się na stronie automatycznaA4.pl. Im więcej zebranych łap, czyli przejazdów z płatnościami automatycznymi, tym większe wsparcie, celem jest przekazanie po 10 000 PLN na rzecz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie.
– Po zrealizowanej kilka lat temu kampanii społecznej „Gra o psieżycie”, poruszającej problem porzucania psów przy drogach, kolejny raz angażujemy się w działanie, które ma poprawić los zwierząt. Każda rejestracja na stronie akcji powiększa pulę wsparcia dla schronisk i jest wartością dodaną do wygody, jaką płatności automatyczne niosą ze sobą dla ich użytkowników. Wybór beneficjentów naszego wsparcia jest nieprzypadkowy, to schroniska opiekujące się bezdomnymi zwierzętami w miastach, które łączy nasza autostrada – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy Stalexportu Autostrady Małopolskiej.
Zobacz również
Pracująca na rzecz Stalexportu Autostrady Małopolskiej agencja IMAGO Public Relations do współpracy przy tym przedsięwzięciu zaprosiła TalentMedia (grupa LTTM) – agencję wyspecjalizowaną w działaniach influencer marketingowych, która koordynuje współpracę z youtuberami i współtworzyła pomysł akcji.
– Kampania jest wyjątkowa, ponieważ na równi z zachęcaniem odbiorców do automatycznych płatności stoi cel charytatywny. Wierzymy, że dzięki zaangażowanym społecznościom skupionym wokół influencerów wiele osób nie tylko usłyszy o akcji, ale również chętnie się do niej przyłączy. Influencerzy, popularni twórcy wideo i ich fani wielokrotnie udowodnili już, jak wielka siła tkwi w zaangażowanych społecznościach wspólnie realizujących szczytny cel – mówi Robert Fidler, Creative Lead w grupie LTTM, do której należy agencja TalentMedia.
Łączna liczba subskrypcji zaangażowanych w kampanię youtuberów to 1,6 mln.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Twórcy vloga PodróżoVanie przemierzają Europę i mieszkają we własnoręcznie zbudowanym campervanie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorzy kanału Urbex History zwiedzają i filmują opuszczone miejsca, czasem tajne lub niedostępne.
Kamil in Travel relacjonuje podróże i spotkania z dzikimi zwierzętami. Podczas swoich wrześniowych wypraw odkrywają zalety podróżowania autostradą A4 Katowice-Kraków z płatnościami automatycznymi.