Świat marketingu B2B zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. To, co do tej pory wydawało się niemożliwe – sprzedaż i spotkania zdalne – stało się normą, a naturalne metody pozyskiwania klientów, np. targi, konferencje czy spotkania bezpośrednie są dużo bardziej ograniczone lub działają w innej formule.
Większość z nas bardzo szybko reagowało, wprowadzając wiele, często rewolucyjnych zmian.
Zobacz również
Czy nie byłoby dobrze wiedzieć, jak te zmiany wyglądają w innych firmach? Jak radzą sobie z nimi inni marketerzy? Na co stawiają w tej chwili profesjonaliści marketingu B2B i jak się odnajdują w tej nowej sytuacji?
Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić badanie ankietowe, które da nam wszystkim odpowiedź na te i inne pytania. Chcemy zebrać tę wiedzę i podzielić się nią, aby ułatwić szukanie nowych sposobów działania i zrozumieć obecny stan marketingu B2B.
Aby to badanie miało jak największą wartość, potrzebujemy Waszego głosu. Dlatego mamy dla Was propozycję – wymieńcie kilkanaście minut swojego czasu na dostęp do unikatowego na polskim rynku badania, z którego wnioski otrzymacie w specjalnym raporcie oraz podczas sesji online, gdzie będziemy go omawiać razem z ekspertami marketingu B2B.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Link do badania: stanmarketingub2b.gr8.com/
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cel badania
Chcemy dowiedzieć się jak pandemia zmienia działania marketingowe i pracę marketerów oraz handlowców w B2B na naszym rodzimym rynku. Liczymy na to, że wyniki będą początkiem szerszej dyskusji na temat stanu marketingu B2B oraz globalnych trendów.
Badanie obejmuje 6 obszarów:
- strategia i planowanie działań marketingowych,
- wiedza o klientach,
- content marketing,
- zarządzanie zespołem,
- narzędzia wykorzystywane przez marketerów,
- taktyki i działania.
Kogo zapraszamy do udziału w badaniu?
Do badania zapraszamy wszystkich, którzy zawodowo zajmują się marketingiem B2B i mają wpływ na te działania w swojej firmie. Ankieta jest anonimowa.
Dlaczego warto wziąć udział w badaniu?
Wszystkie osoby, które wezmą udział w badaniu i podzielą się swoimi doświadczeniami otrzymają e-book „O co warto pytać klientów, by tworzyć pomocne treści w B2B?” z check-listą 15 pytań, które od razu można wykorzystać w działaniu i kontaktach z klientami.
Ponadto osoby, które wyrażą zgodę, otrzymają dostęp do raportu prezentującego wyniki badania jeszcze przed oficjalną premierą, a także możliwość udziału w specjalnym webinarium, podczas którego opowiemy o wnioskach z badania i najciekawszych trendach w branży.
Wypełnienie ankiety zajmie około 12 minut. Doceniamy Twój czas i chęć podzielenia się swoimi doświadczeniami — to badanie dostarczy nam wszystkim ciekawych informacji na temat marketingu B2B i nie możemy tego zrobić bez Ciebie!
Kim jesteśmy?
Za przeprowadzenie badania odpowiadają Justyna Kosuniak i Katarzyna Matuszewska-Jagiełło z firmy JuKa-Jasny Przekaz, a także Łukasz Kosuniak, praktyk i konsultant marketingu B2B, autor kilku książek, między innymi „ABC Marketingu B2B” i „To jest Social Selling”.
Partnerzy badania
NowyMarketing, Webankieta, Marketer +, Marketing przy Kawie