Zespół RocketJobs.pl będzie dostarczać Kanałowi Zero inspiracji do rozmów o tematach ważnych dla pracujących Polaków. Widzowie poznają najnowsze trendy na rynku pracy oraz dowiedzą się więcej o stylu życia młodych pokoleń. Marka chce dodawać ludziom wiary we własne możliwości i zachęcać do szukania wymarzonej pracy na swoich warunkach.
Charakterystyczny dla RocketJobs.pl symbol rakiety znajdzie się w przestrzeni głównego studia nagraniowego, a wybrane ogłoszenia o pracę będą wyświetlane w programach Kanału Zero. W ramówce będzie obecna także marka Just Join IT.
Zobacz również
Kanał Zero, Just Join IT i RocketJobs.pl ze wspólną misją zmiany
Jak mówi Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT i właściciel obu portali, wspólnym mianownikiem dla tej współpracy jest zmiana na lepsze.
– Krzysiek podjął trudną decyzję o zmianie swojego życia zawodowego i stworzeniu medium, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Z kolei dzięki naszym portalom, setki tysięcy ludzi również zmienia swoje życie – znajdując lepszą pracę.
Po swojej trudnej decyzji o odejściu z Kanału Sportowego, Stanowski stał się również impulsem do zmiany dla wielu osób.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Dostawałem bardzo dużo prywatnych wiadomości od ludzi, którzy pisali mi, że chcą zmienić swoje życie, rzucić pracę i zacząć nową. Wiele osób dzieliło się swoim doświadczeniem i pisało, że otworzyłem im oczy i zrozumieli, że muszą zmierzyć się z podjęciem życiowych decyzji – powiedział Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wybór pracy jest drugą po wyborze partnera najważniejszą decyzją każdego człowieka. Od lat pomagamy Polkom i Polakom w jej podjęciu. Krzysztof jest żywym przykładem pozytywnej zmiany, chce wnieść do mediów zupełnie nową jakość i podobnie jak my działa na swoich zasadach. Połączył nas sposób myślenia, poczucie sprawczości i wiara we własne możliwości – dodał Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT, właściciela marek RocketJobs.pl i Just Join IT.
Opracowanie: Nowy Marketing
Źródło: mat. prasowe