Do przetargu, oprócz agencji obsługującej bank, zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne. O wyborze SMG zadecydował przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów. SMG pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. oprócz planowania i zakupu mediów, agencja zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, Performance Marketingiem, działaniami Branded Content oraz Paid Social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.
Starcom MediaVest Group (SMG) wygrywa przetarg BZ WBK
Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym BZ WBK pozostanie Starcom MediaVest Group (SMG), a strategią komunikacji, oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.
O autorze
0 min czytania
2015-05-08